Gå til innhold

Sluttet med kaffe, vanvittig hodepine!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips? Jeg er 14 uker på vei, og sliter med hodepine nesten hver dag. Fordrar ikke kaffe mere, drakk opptil 4 kopper hver dag før, men nå greier jeg kanskje 1-2 kopper te. Drikker mye vann og må ty til paracet i ny og ne, men vil helst ikke det siden jeg venter barn.

Anonymous poster hash: 5c38b...a6a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar noen dager før det går over, dessverre.

Anonymous poster hash: 36181...5eb
Skrevet

Koffein avhengighet henger igjen bare noen dager for noen, flere uker for andre, her satt hodepina fast til 17 uke, etter det roet det seg, da var det koffein og kroppen som ikke taklet hormonnivået så godt, som var skylden her. Prøv å gni tinningen litt og prikk deg lett over T-krysset i panna, det hjalp meg godt. Litt tigerbalsam eller kald Alvera rett bak øreflippen og/eller tinningen hjalp også.

Anonymous poster hash: 9e940...a60
Skrevet

Koffein avhengighet henger igjen bare noen dager for noen, flere uker for andre, her satt hodepina fast til 17 uke, etter det roet det seg, da var det koffein og kroppen som ikke taklet hormonnivået så godt, som var skylden her. Prøv å gni tinningen litt og prikk deg lett over T-krysset i panna, det hjalp meg godt. Litt tigerbalsam eller kald Alvera rett bak øreflippen og/eller tinningen hjalp også.

Anonymous poster hash: 9e940...a60

Takk for tips! Måtte ligge inne på et mørkt rom midt på dagen igår i et par timer før det gikk over :( Huff, men satser på at det går over etterhvert!

Anonymous poster hash: 5c38b...a6a

Skrevet

Du kan jo drikke litt te eller cola, hvis du orker tanken på det? Noe med koffein i? Jeg er selv colaavhengig (Pepsi Max) og klarte ikke drikke det noe særlig i starten av svangerskapet. Greit å måtte kutte ned på mengden, men fy for en hodepine! Drakk så mye eplejuicefarris som jeg klarte og et glass pepsi om dagen for koffeinen sin del :-P Nå er jeg (dessverre) tilbake på samme avsindige mengder igjen :-P

Skrevet

Jeg kuttet veldig ned på kaffeinntaket da jeg var gravid og det var GRUSOMT i starten!!

Heldigvis ga hodepinen seg etter en stund, men koffeinabstinens er ikke kult :(

Du har min fulle sympati!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...