Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Vi er blitt en gjeng på ca 10-12 i barselgruppa, og vi pleier å møtes en dag hver uke for trilletur. Men vi er selvfølgelig veldig forskjellige i forhold til hva vi klarer fysisk etter fødselen. Noen er supertrente og i god form, mens jeg på den andre siden er ikke det i hele tatt. Men jeg ser at alle tar hensyn til meg, turene blir korte og går i lavt tempo. Jeg vet at for de fleste så er dette den eneste timen på dagen de får vært ut i friskluft og jeg vill ikke være til hinder for noen (å få trent skikkelig). Hva med å dele opp gruppa når vi møtes? Folk kan se an dagsformen, også kan noen gå en liten tur i rolig tempo og de andre kan få gå raskt i en lengre løype. Så kan vi heller møtes en plass for å spise mat og slikt etterpå. Hva hadde du syntes om det? Anonymous poster hash: 9ed96...f2e
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 God ide Anonymous poster hash: e8677...cef
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Helt greit. Vi var 12 og delte gruppen permanent, slik at vi var seks i hver gruppe. Synes 12 er litt i overkant. Anonymous poster hash: a67f8...450
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #4 Skrevet 12. oktober 2013 . Anonymous poster hash: 9ed96...f2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå