Gå til innhold

Hvordan forteler man til sjefen..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan forteller man til sjefen at man er gravid OG at man blir borte i over ett år??

Anonymous poster hash: 5ec86...440
Videoannonse
Annonse
Gjest deterbaremeg:):)
Skrevet (endret)

Du kan nøye deg med den ene nyheten, nemlig at du er gravid. At du blir borte ett år sier seg selv i denne settingen ;)

Da blir det bare en nyhet og den er jo bare koselig da :)

Endret av deterbaremeg:):)
Skrevet

Hvor langt er du på vei? Ville ventet med å si det før 12 uker. Ta det opp med sjefen på tomannshånd eller send en mail? Jeg sendte sjefen min en mail :P

Anonymous poster hash: c7209...b80

Skrevet

Definitivt hold deg til den første delen. Sjefen klarer fort å regne seg fram til den andre. Men når du ikke tar det opp blir det ikke et issue der og da, og ikke noe du trenger å ta stilling til. Det er uansett ikke ditt problem.

Presenter det som en "jeg er gravid!"-gladnyhet. Da blir det bare smil og gratulasjoner :)

Skrevet

Jeg er 19+3..

Sjefen min sitter på nabokontoret, så føler at det blir litt rart å sende han en mail..

men hadde helt klart vært enklest.

Skrevet

Jeg er 19+3..

Sjefen min sitter på nabokontoret, så føler at det blir litt rart å sende han en mail..

men hadde helt klart vært enklest.

Da synes jeg absolutt du skal si det så fort som mulig! Så får sjefen mest mulig tid til å forberede fraværet ditt. Jeg vet det ikke er lett, men synes du bare skal gå innom sjefen og si det rett ut, med en litt ydmyk innstilling.

Anonymous poster hash: 7d8a9...967

Skrevet

Jeg ramlet bare innom kontoret og sa jeg måtte ha to ord. Så sa jeg bare at jeg var gravid igjen :)

Skrevet

Jeg sendte mail i uke 22. Men ser nesten aldri sjefen, heldig med den :)

Anonymous poster hash: c7209...b80

Skrevet

Å sende mail til en sjef for å fortelle at man er gravid er på nivå med å sende sms til kjæresten for å si at man gjør det slutt....

Anonymous poster hash: 736f7...8f3
Skrevet

Jeg ramlet bare innom kontoret og sa jeg måtte ha to ord. Så sa jeg bare at jeg var gravid igjen :)

Jeg også!

Anonymous poster hash: 4809f...c6e

Skrevet

Bare gå innom kontoret til sjefen og si at du har en hyggelig nyhet å fortelle.

Så smiler du bredt og sier at du er gravid :)

Anonymous poster hash: f9420...352
Skrevet

Leverte sykemelding fra uke 5 pga sterke ryggsmerter som gjorde at jeg ikke kunne jobbe (jobber som distributør..), så fortalte jeg at ryggplagene var bekkensmerter etter uke 14.. 

Anonymous poster hash: 45727...5a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...