Gå til innhold

Det er jo bare talkshow og reality på tv om dagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjedde med seriene hvilke kanaler går de på nå?

Broen på NRK er jo bra men ellers er det jo ingenting...

Er så lei.. Torsdagskveld, Ylvis, Skavland, Sinnasnekker..og jippi i dag begynner det faktisk et nytt talkshow :)

Jeg vil se serier og spenning ikke bare humor og folk som sankker..

Anonymous poster hash: 2125b...ac1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er derfor vi ikke har tv... Vi bruker netflix til serier og filmer, nrk nett-tv til nyheter og barne-tv, og resten klarer vi oss fint uten. 

Talkshows er stort sett like alle sammen. Prat, gjester, en og annen opptreden, og god natt. Senkveld er det eneste som får meg til å le. Ellers klarer jeg knapt å skille de fra hverandre.

Underholdning på boks har sunket drastisk i kvalitet de siste årene. Virker som om 'alle' skal hive seg på realitybølgen. Enten er det konkurranser, eller så er det drama. Ofte blilr det gjerne en kombinasjon. 

Sikkert fordi reality er billig og enkelt; 'skuespillerne' jobber mer eller mindre gratis, de slipper manus, og det er bare å finne et følsomt punkt og la galskapen utvikle seg derfra. Samtidig kan de engasjere masse folk til å gi dem penger ved å sende sms med stemmer for å kvitte seg med deltakerne en etter en - noe som resulterer i mer drama. 

Det mest interessante med realityserier er å se det psykologiske aspektet ved det. Se hvordan forskjellige folk reagerer når de blir presset, enten fysisk eller psykisk. Og få et inngående studium i hvordan noen tilsynelatende synes det er helt greit å brette ut hele privatlivet sitt for offentligheten. 

Sånn. Det var mine fem cent. 

Skrevet

Jeeezzzzzz, dere høres ut som kjedelige og tørre folk! Er torsdag kveld fra nydalen kjedelig?

Jon Brungot kjedelig?????

Anonymous poster hash: e9426...c01

Skrevet

Jeeezzzzzz, dere høres ut som kjedelige og tørre folk! Er torsdag kveld fra nydalen kjedelig?

Jon Brungot kjedelig?????

JA!!

Anonymous poster hash: 3fb40...40d

Gjest novembertretten
Skrevet

Hva skjedde med seriene hvilke kanaler går de på nå?

Broen på NRK er jo bra men ellers er det jo ingenting...

Er så lei.. Torsdagskveld, Ylvis, Skavland, Sinnasnekker..og jippi i dag begynner det faktisk et nytt talkshow :)

Jeg vil se serier og spenning ikke bare humor og folk som sankker..

Masse serier på tv da!

Homeland

Criminal minds

Csi

Walking dead

Law and order ( i flere varianter)

Vikings

Ncis

Jag

Osv... Finnes mer enn tv2 og nrk vet du.

Gjest novembertretten
Skrevet

Kan jo fortsette lista over serier som går nå...

Special Victims unit

Numbers

Bones

Gossip Girl

Gilmore Girls

One tree hill

The Closer

Medium 

The vampire diaries

Cold Case

Sons of Anarchy

Dexter

House

Sporløst forsvunnet

Crossing Jordan

Tha Glades

The Bridge

Alle jeg nevnte nå går i dag, faktisk, så litt utvalg har man vel?

Skrevet

alt er jo reprise

Skrevet

alt er jo reprise

Har du sett alle de seriene før, ser du jammen mye på tv!

Skrevet

Enig, ufattelig mye dårlig reality på tv.. Ønsker meg en ny serie på tirsdagskvelden som før når frustrrte fruer gikk.. Savner en god serie på tv som ikke er reality, krim eller overnaturlig.

Er heller ikke en dritt å se på i helgene, lørdagen er verst..

Anonymous poster hash: 10778...c4f
Skrevet

Jeg følger fremdeles delvis med på Hotell Cæsar, ikke at det er fantastisk, men jeg kan liksom bare ikke gi meg etter 15 år. ;) Bortsett fra at vi ønsker barnetv og nyheter kunne vi godt ha vært uten tv. Det er virkelig ikke mye kvalitet å oppspore nå for tiden.

Skrevet

Glemte Alt for Norge. Det er bra. :)

Skrevet

Jeg har ikke sett alle seriene , emn det er reprise. så har sett en del av de. ja  og ikke aller serier har jeg lyst å se ;)

Skrevet

Her ser mannen på alt. .. gjerne reality som lagerkrigen, pantlånerne, skattejegerne... og det er såååååå kjedelig. Og hvorfor skal alt sendes både på norsk, svensk, dansk ( feks. Luksusfellen....) mine serie går sent på kveld/ natt. Tar opp disse hver kveld og ser på morgenen når lillegutt har første duppen sin

Anonymous poster hash: 81dea...f13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...