Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Hva skjedde med seriene hvilke kanaler går de på nå? Broen på NRK er jo bra men ellers er det jo ingenting... Er så lei.. Torsdagskveld, Ylvis, Skavland, Sinnasnekker..og jippi i dag begynner det faktisk et nytt talkshow Jeg vil se serier og spenning ikke bare humor og folk som sankker.. Anonymous poster hash: 2125b...ac1
ms.Pond Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Det er derfor vi ikke har tv... Vi bruker netflix til serier og filmer, nrk nett-tv til nyheter og barne-tv, og resten klarer vi oss fint uten. Talkshows er stort sett like alle sammen. Prat, gjester, en og annen opptreden, og god natt. Senkveld er det eneste som får meg til å le. Ellers klarer jeg knapt å skille de fra hverandre. Underholdning på boks har sunket drastisk i kvalitet de siste årene. Virker som om 'alle' skal hive seg på realitybølgen. Enten er det konkurranser, eller så er det drama. Ofte blilr det gjerne en kombinasjon. Sikkert fordi reality er billig og enkelt; 'skuespillerne' jobber mer eller mindre gratis, de slipper manus, og det er bare å finne et følsomt punkt og la galskapen utvikle seg derfra. Samtidig kan de engasjere masse folk til å gi dem penger ved å sende sms med stemmer for å kvitte seg med deltakerne en etter en - noe som resulterer i mer drama. Det mest interessante med realityserier er å se det psykologiske aspektet ved det. Se hvordan forskjellige folk reagerer når de blir presset, enten fysisk eller psykisk. Og få et inngående studium i hvordan noen tilsynelatende synes det er helt greit å brette ut hele privatlivet sitt for offentligheten. Sånn. Det var mine fem cent.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Jeeezzzzzz, dere høres ut som kjedelige og tørre folk! Er torsdag kveld fra nydalen kjedelig? Jon Brungot kjedelig????? Anonymous poster hash: e9426...c01
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Jeeezzzzzz, dere høres ut som kjedelige og tørre folk! Er torsdag kveld fra nydalen kjedelig? Jon Brungot kjedelig????? Anonymous poster hash: e9426...c01 JA!! Anonymous poster hash: 3fb40...40d
Gjest novembertretten Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Hva skjedde med seriene hvilke kanaler går de på nå? Broen på NRK er jo bra men ellers er det jo ingenting... Er så lei.. Torsdagskveld, Ylvis, Skavland, Sinnasnekker..og jippi i dag begynner det faktisk et nytt talkshow Jeg vil se serier og spenning ikke bare humor og folk som sankker.. Anonymous poster hash: 2125b...ac1 Masse serier på tv da! Homeland Criminal minds Csi Walking dead Law and order ( i flere varianter) Vikings Ncis Jag Osv... Finnes mer enn tv2 og nrk vet du.
Gjest novembertretten Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 Kan jo fortsette lista over serier som går nå... Special Victims unit Numbers Bones Gossip Girl Gilmore Girls One tree hill The Closer Medium The vampire diaries Cold Case Sons of Anarchy Dexter House Sporløst forsvunnet Crossing Jordan Tha Glades The Bridge Alle jeg nevnte nå går i dag, faktisk, så litt utvalg har man vel?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #7 Skrevet 8. oktober 2013 alt er jo reprise Anonymous poster hash: 2125b...ac1
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #8 Skrevet 8. oktober 2013 alt er jo reprise Anonymous poster hash: 2125b...ac1 Har du sett alle de seriene før, ser du jammen mye på tv! Anonymous poster hash: e9426...c01
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #9 Skrevet 8. oktober 2013 Enig, ufattelig mye dårlig reality på tv.. Ønsker meg en ny serie på tirsdagskvelden som før når frustrrte fruer gikk.. Savner en god serie på tv som ikke er reality, krim eller overnaturlig. Er heller ikke en dritt å se på i helgene, lørdagen er verst.. Anonymous poster hash: 10778...c4f
Musemorbr / Skrevet 8. oktober 2013 #10 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg følger fremdeles delvis med på Hotell Cæsar, ikke at det er fantastisk, men jeg kan liksom bare ikke gi meg etter 15 år. Bortsett fra at vi ønsker barnetv og nyheter kunne vi godt ha vært uten tv. Det er virkelig ikke mye kvalitet å oppspore nå for tiden.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #12 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg har ikke sett alle seriene , emn det er reprise. så har sett en del av de. ja og ikke aller serier har jeg lyst å se Anonymous poster hash: 2125b...ac1
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #13 Skrevet 8. oktober 2013 Her ser mannen på alt. .. gjerne reality som lagerkrigen, pantlånerne, skattejegerne... og det er såååååå kjedelig. Og hvorfor skal alt sendes både på norsk, svensk, dansk ( feks. Luksusfellen....) mine serie går sent på kveld/ natt. Tar opp disse hver kveld og ser på morgenen når lillegutt har første duppen sin Anonymous poster hash: 81dea...f13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå