Gå til innhold

Urban Wienertoast... ikke den nye til Hatting..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du svarer egentlig på innlegget ditt selv: 

"Urban Wienertoast finner du i Rema 1000, Meny, Centra, Ultra og CC Mat butikkene. Du kan kjøpe Urban Wienertoast dypfryst, og også ferdig stekt i enkelte butikker.

Kontakt vår salgsavdeling på dagligvaresiden for mer informasjon:

Lena Stenberg, salgskonsulent: 33 13 98 50 / 92841661, e-mail:[email protected]"

Finner du ikke på dine nærbutikker, så kan du jo ringe og forhøre deg om spesifikke salgssteder :) 

Skrevet

Du svarer egentlig på innlegget ditt selv: 

"Urban Wienertoast finner du i Rema 1000, Meny, Centra, Ultra og CC Mat butikkene. Du kan kjøpe Urban Wienertoast dypfryst, og også ferdig stekt i enkelte butikker.

Kontakt vår salgsavdeling på dagligvaresiden for mer informasjon:

Lena Stenberg, salgskonsulent: 33 13 98 50 / 92841661, e-mail:[email protected]"

Finner du ikke på dine nærbutikker, så kan du jo ringe og forhøre deg om spesifikke salgssteder :)

Jo da.. men de har byttet til den  nye fra Hatting. :)

sendte forespørsel til Kanda men de viste ikke hvor man får kjøpt de.

Anonymous poster hash: f1090...0aa

Skrevet

Aha :) 

Jeg trodde Kanda kun var å få kjøpt på burgersjapper osv, så jeg er ikke den rette å spørre ;) Evt kan du kanskje høre med ei sjappe om du kan få kjøpt noen frosne? 

Eller så får du vente litt og se om noen andre har et bedre svar enn meg ;) Lykke til i jakten!

Skrevet

Kan du ikke bare lage dine egne toast? Billigere, MYE bedre, sunnere og mer variasjonsmuligheter...

Anonymous poster hash: e162d...43f

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hva? Borte?? :( Håper du finner den, den er jo så god!

Skrevet

Jeg jobber på meny, og vi har akkurat fått de inn igjen. De var ute av sortemanget til meny en liten stund, men skal nå være tilbake. Mener de ligger i sortemanget som alle menybutikker skal ha.

Jeg jobber ikke i oslo, så vet ikke om de har kommet inn der enda.

Anonymous poster hash: 87c52...8b7

Skrevet

Kan du ikke bare lage dine egne toast? Billigere, MYE bedre, sunnere og mer variasjonsmuligheter...

Si det sånn .. jo da lager de selv sånn egentlig. Men jeg synes de er gode og liker å noen liggene i fryseren om jeg har lyst på noe godt.  toasten er kps!!!

Skrevet

Si det sånn .. jo da lager de selv sånn egentlig. Men jeg synes de er gode og liker å noen liggene i fryseren om jeg har lyst på noe godt. toasten er kps!!!

Kjøper den. Har noen lettløsninger for sånne anledninger liggende selv jeg. :)

Er det noe spesielt i disse toastene som gjør de så gode tro? Har aldri prøvd noen av de jeg altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...