Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Som forrige gang jeg fikk barn er jeg nå plaget med svettelukt. Jeg får det ikke vekk engang. Vasker meg under armene flere ganger i dusjen med mye såpe og dusjer 2 ganger om dagen pga dette. Deodorant som jeg har brukt i alle år gir plutselig ingen effekt. Er så lei... Husker ikke når det ga seg forrige gang. Håper det ikke blir mange mnd. Andre som har opplevd det samme? Anonymous poster hash: 5e3f1...9a1
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Ja! Jeg og vasker meg støtt og stadig for jeg stinker, men så går det to minutter og så stinker jeg jo igjen! Bruker apotekdeo som var gull under graviditeten da jeg plutselig begynte å svette (ikke noe lukt) voldsomt, men den hjelper ikke på det her! Og nå er lille et år... :-( Anonymous poster hash: 462d3...20e
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Oi,et år? bad news for meg da...Trodde det skulle ordne seg om et par mnd. Anonymous poster hash: 5e3f1...9a1
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Har opplevd akkurat det samme. Men kan trøste deg med at nå etter 7 uker er problemet borte igjen. Så for meg tok det ihvertfall ikke et helt år, om det trøster litt Jeg bruker deoen fra Biotherm, og syns at den har vært bra uansett. Anonymous poster hash: 37731...421
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg og hadde noen mnd med ekstrem svettelukt. Jeg mått tilogmed kaste noen topper da uansett hvordan og med hva jeg vasket de med stinket svette.. Men setter en knapp på apotekdeo, samt barbere under armene annenhver dag (lukten sitter godt i hårene..) Skiftet topp opptil 3 ganger dagen på det verste. Lykke til, føler med deg! Det varte i ca 4 mnd for meg, fremdeles får jeg noen runder plutselig med lukt, men de forsvinner fort og er sjeldnere. Anonymous poster hash: 1c64c...323
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 Godt å høre at det er normalt og at det går vekk (om ikke om noen uker noen mnd). Jeg sverger på dry deo type (spray som værer 24 timer). Har alltid funket. Men ikke nå nei. Så skal prøve apoteket sitt nå. Anonymous poster hash: 5e3f1...9a1
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #7 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg stinket i ca 3-4 mnd etter fødselen, ikke noe som hjalp. Nå er mini 6 mnd og jeg føler i hvertfall jeg lukter normalt igjen. Eneste deo jeg kan bruke er Palmolive med lilla kork. Fresh og holdbar. Anonymous poster hash: bdbd1...74a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå