Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Har for første gang kjøpt meg dette! Mrn hvordan gjør man dey egentlig? Skal nyfødtinlegget ligge inni posen i stolen eller blir det helt feil? Anonymous poster hash: 0bcda...761
<3 2G <3 Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Posen fester du kun med selene oppå innlegget.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 skal ikke ligge noe inni posen, annet enn babyen Anonymous poster hash: cdc2b...897
Tordensky Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Du putter posen oppi stolen og baby oppi posen. Uten noe mer oppi. Selvsagt fester du selene inni posen/rett på baby. Da kan du enkelt ta med baby i posen uten for mye om og men. Gull verdt syns jeg hvertfall!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Finnes det poser som passer i større seter enn babysete Min på 6 måneder er snart for lang til babysetet og jeg skulle gjerne hatt en sånn pose. Vet ikke helt hvilket sete vi skal kjøpe ennå. Anonymous poster hash: a801c...9cd
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 Er det ikke greiere å bare bruke en liten dyne? Anonymous poster hash: de2ff...d3b
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #7 Skrevet 8. oktober 2013 Da blir det fort kaldt når man skal ta babyen ut av setet. Jeg bruker minimalt med tøy grunnet sikkerheten.(styrer unna dresser og tykke jakker)Og da er det veldig praktisk med en pose som kan følge babyen. Anonymous poster hash: a801c...9cd
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #8 Skrevet 8. oktober 2013 Kom på at sånne poser bare passer til 3 punkts seler? Eller tar jeg feil der Anonymous poster hash: a801c...9cd
Tordensky Skrevet 8. oktober 2013 #9 Skrevet 8. oktober 2013 Kom på at sånne poser bare passer til 3 punkts seler? Eller tar jeg feil der Anonymous poster hash: a801c...9cd Er vel 5-punkt de passer til er det ikke? Voksi Move hvertfall, for vi hadde den til BeSafe IziGo+. Men om han vokser ut av stolen så er kanskje posen for liten og?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #10 Skrevet 9. oktober 2013 Takk for svar! Har ikke prøvd posen i stolen enna så mulig det blit helt logisg med inlegget under posen. Tenkte kanskje bare at det ble vanskelig å legge babybordentlig oppi. Den posen jeg kjøpte på babyshop, en type voksipose, går både til 5 og 3 punkt. Den var i hovedsak laget for en stol med 5 punkt. Hi Anonymous poster hash: 0bcda...761
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #11 Skrevet 9. oktober 2013 Takk for svar! Har ikke prøvd posen i stolen enna så mulig det blit helt logisg med inlegget under posen. Tenkte kanskje bare at det ble vanskelig å legge babybordentlig oppi. Den posen jeg kjøpte på babyshop, en type voksipose, går både til 5 og 3 punkt. Den var i hovedsak laget for en stol med 5 punkt. Hi Anonymous poster hash: 0bcda...761 Hvordan er åpningen for belte på den da? Har du en link til hvilken pose du har kjøpt? Ønske meg sånn en pose :-P Anonymous poster hash: a801c...9cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå