Gå til innhold

Til dere som bare klager på moderatorene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes at de fleste av dere som klager på moderatorene kan gå inn i dere selv og tenke litt over hvorfor kanskje ting blir slettet.!
Les reglene så for dere en forståelse for hvorfor ting blir slettet.

Noen av dere som bare skriver svada og hetsende/spydige kommentarer kan bare slutte å syte og klage og gå inn og les reglene.

f.eks:

•  Vis respekt for andres meninger, livssyn, rase eller politisk standpunkt.
  •  Det er ikke tillatt å publisere navn på privatpersoner. Omtale av offentlige personer skal kun skje når det er saklig grunn for det.
  •  Det er ikke tillatt å komme med injurierende påstander om andre brukere eller offentlige personer.

Dette er noe som går igjen i samtlige tråder og noe jeg synes folk burde ta til seg.

Så står det også noe på Generelt:

• Barn i magen forbeholder seg retten til å slette innlegg vi mener strider med reglene eller ikke passer debatten som spam og tulleinnlegg.

Kan dere ikke bare la bm og moderatorene gjøre jobben sin og slutt og syt.
Finn dere heller ett annet forum om dere ikke liker reglene eller klarer og følge de.

Anonymous poster hash: 64954...f96
Videoannonse
Annonse
Skrevet

problemet er vel at reglene er for vage? det er vanskelig å forholde seg til regler når de gir så mye spillerom at alle tolker dem forskjellig og mener at de og bare de har rett.

jeg synes for eksempel at Ylva tråden var bra! det ble diskutert saklig og fint. jeg regner "faren til Ylva" som en offentlig person og syntes der var saklig grunn til å diskutere...

hvilken av reglene var det som ble brutt sa du?

Skrevet

Det er greit at reglene er for vage, men hvorfor tar dere ikke dette opp med admin. Jeg er lei av å se utallige tråder om modereringen både på ros og ris og anonym. Du er ikke like ille som disse to andre rabiate og hormonelle damene som også spammer ned forumet, men du begynner å nærme deg.

Vi andre er lei av klagingen deres. Gjør som oss, vent på svaret som kommer når admin har funnet ut av det. Et av svarene Elin har gitt er at de skal gå igjennom reglene. Alle som jobber vet at slikt ikke blir gjort når man er på høstferie eller i helgen. Ha litt tålmodighet!!

Anonymous poster hash: 6ac1c...fd9

Skrevet

problemet er vel at reglene er for vage? det er vanskelig å forholde seg til regler når de gir så mye spillerom at alle tolker dem forskjellig og mener at de og bare de har rett.

jeg synes for eksempel at Ylva tråden var bra! det ble diskutert saklig og fint. jeg regner "faren til Ylva" som en offentlig person og syntes der var saklig grunn til å diskutere...

hvilken av reglene var det som ble brutt sa du?

Nå har jeg ikke lyst til og dra igang den debatten der, men jeg kan svare for meg selv og mine inntrykk av og sitte i en slik lignende følelse slik de.

Kusina mi døde av kreft, hun var en offentlig person og det utrolig sårt at noen som du er så glad i og bryr deg så mye om diskuteres på ett forum.

Jeg mener om folk har noe i mot at det blir delt ting eller om de har lyst til og diskutere slikt kan det gjøres og sies fra om slikt privat.

Skrevet

Og bare så det er sagt så synes jeg faktisk ikke at problemene er for vage, det står svart på hvitt og resten kan man tenke seg til selv om man har litt sosiale antenner og folkeskikk :)

Skrevet

Det er greit at reglene er for vage, men hvorfor tar dere ikke dette opp med admin. Jeg er lei av å se utallige tråder om modereringen både på ros og ris og anonym. Du er ikke like ille som disse to andre rabiate og hormonelle damene som også spammer ned forumet, men du begynner å nærme deg.

Vi andre er lei av klagingen deres. Gjør som oss, vent på svaret som kommer når admin har funnet ut av det. Et av svarene Elin har gitt er at de skal gå igjennom reglene. Alle som jobber vet at slikt ikke blir gjort når man er på høstferie eller i helgen. Ha litt tålmodighet!!

Anonymous poster hash: 6ac1c...fd9

Hvorfor kan du ikke bare droppe å gå inn i disse trådene da? Frivillig det vet du!

Hold deg heller til tåpelige navnetråder og tråder om reimadresser, mye enklere å forholde seg til for noen, og særlig de som ikke bryr seg om ytringsfrihet og like regler for alle.

Anonymous poster hash: 46f68...1da

Skrevet

Og jeg må si det er nokså sært å klage i eget innlegg over at andre klager. Blir fort sirkulært det og kaldt i glasshuset.

Du kan jo tenke annerledes. Du kan tenke at alle de som klager faktisk bryr seg om forumet og om hvordan det blir og hvem som vil være her. Da er det kanskje ikke så plagsomt?

Skrevet

Og bare så det er sagt så synes jeg faktisk ikke at problemene er for vage, det står svart på hvitt og resten kan man tenke seg til selv om man har litt sosiale antenner og folkeskikk :)

problemene= reglene.

Skrevet

unnskyld, men det var da visselig du som laget denne tråden? og ris og ros er jo til for å nettopp ta opp slike ting med admin?

Skrevet

Og jeg må si det er nokså sært å klage i eget innlegg over at andre klager. Blir fort sirkulært det og kaldt i glasshuset.

Du kan jo tenke annerledes. Du kan tenke at alle de som klager faktisk bryr seg om forumet og om hvordan det blir og hvem som vil være her. Da er det kanskje ikke så plagsomt?

Nå har jeg vel heller ikke klaget i dette innlegget?

Om du har fått fram det så tror jeg du har lest noen ord på litt feil måte.

Skjønner at de som klager vil være her, men nå synes jeg også at de klager over det samme hele tiden.

Lurer litt på om folk leser reglene før de blir medlem her eller om de bare trykker på knappen og går videre?

Jeg synes bm og moderatorene gjør en bra jobb, og de trådene som har blitt slettet har også en grunn for og bli slettet.

Ja kanskje kunne de slettet bare kommentarer og slikt men gjort er gjort og elg er elg ;)

Skrevet

Nei, du har rett. Du har ikke klaget. Ikke direkte i hvert fall. Men du har formant andre om hva de skal skrive, hva de skal lese og også implisitt om hvordan andre skal forstå det de har lest. Det er i hvert fall ingen rosende tale til dem som er misfornøyde med det innleide moderatorfirmaet.

Skrevet

Nei, du har rett. Du har ikke klaget. Ikke direkte i hvert fall. Men du har formant andre om hva de skal skrive, hva de skal lese og også implisitt om hvordan andre skal forstå det de har lest. Det er i hvert fall ingen rosende tale til dem som er misfornøyde med det innleide moderatorfirmaet.

Det var heller ikke ment som en rosende tale, men at det går ann og lese reglene for mange klager på at div tråder blir slettet osv men om de hadde lest reglene så ser de at det er kanskje ingen vits i å klage for er mange av trådene som faktisk ikke følger reglene.

Skrevet

Beklager, men det går også an å skrive et noe bedre norsk...

Anonymous poster hash: 4b44d...240
Skrevet

kanskje jeg skal skrive dialekt?

eller kanskje jeg ikke er norsk i heletatt?

Skrevet

Om du er norsk eller ikke innvirker vel ikke på det å sette punktum et sted? Komma er også en fin ting.

Skrevet

Ditto.

Anonymous poster hash: 36006...bfb

Skrevet

Om du er norsk eller ikke innvirker vel ikke på det å sette punktum et sted? Komma er også en fin ting.

Hvor ser du punktum der jeg ikke gjør det nå da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...