Gå til innhold

Mulig dumt spørsmål men...Ringer man for å gi beskjed når skolebarnet er sykt?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Rutinene varierer fra skole til skole. Kanskje du kan sjekke hjemmesiden, hvis din skole har det? For øvrig tenker jeg at det er sjelden noen klager på for mye informasjon, så jeg ville ha sagt fra en gang for mye heller enn en gang for lite.

Endret av Superdolly
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ønsker ikke læreren beskjed før etter tre dager. Beskjed skal bare gis i meldingsboka når de kommer tilbake på skolen. Dette skyldes at hun ikke vil bruke tid på å etterlyse barn som ikke har kommet på skolen og som hun ikke har hørt noe om. Det samme gjelder SFO. Dette betyr selvfølgelig at om du har et barn som blir borte på vei til skolen er det ingen som reagerer før hun eller han ikke kommer hjem som vanlig.

Anonymous poster hash: 56082...77b

Skrevet

Her ønsker ikke læreren beskjed før etter tre dager. Beskjed skal bare gis i meldingsboka når de kommer tilbake på skolen. Dette skyldes at hun ikke vil bruke tid på å etterlyse barn som ikke har kommet på skolen og som hun ikke har hørt noe om. Det samme gjelder SFO. Dette betyr selvfølgelig at om du har et barn som blir borte på vei til skolen er det ingen som reagerer før hun eller han ikke kommer hjem som vanlig.Anonymous poster hash: 56082...77b

Det synes jeg var en utrolig merkelig holdning fra lærer og SFO.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Her skal vi si i fra, før kl 08, skolen har nettopp innført Fronter-sms. Hvis det ikke blir gitt beskjed, blir vi oppringt. Trygt og greit. :-)

Skrevet

Her ønsker ikke læreren beskjed før etter tre dager. Beskjed skal bare gis i meldingsboka når de kommer tilbake på skolen. Dette skyldes at hun ikke vil bruke tid på å etterlyse barn som ikke har kommet på skolen og som hun ikke har hørt noe om. Det samme gjelder SFO. Dette betyr selvfølgelig at om du har et barn som blir borte på vei til skolen er det ingen som reagerer før hun eller han ikke kommer hjem som vanlig.Anonymous poster hash: 56082...77b

Det er du ikke alene om å synes.

Skrevet

Det er du ikke alene om å synes.Anonymous poster hash: 56082...77b
Vi har forøvrig heller ikke noe telefonnummer å nå læreren på. Læreren har telefontid 45 min i uka, ellers må vi bruke mail og den leses ikke daglig så det har uansett ikke så mye å si om vi hadde gitt beskjed første dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...