Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Noen som kan de siste strofene i alfabetsangen? Melodien er tvinkle tvinklr Little Star.. En liten en som øver iherdig, men vi vet ikke hva som kommer etter bokstavene! Takker for svar! Anonymous poster hash: 2c3cc...e2c
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 På engelsk tror jeg det er : "Now I know my A,B,C, next time won't you sing with me?" På norsk vet jeg ikke Anonymous poster hash: 5105f...50a
ms.Pond Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg har bare hørt en direkte oversettelse på norsk: "Nå kan du din abc, bli med meg og syng du med"
Gjest Skofantomet Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Det var alfabetet det. Nå kan jeg vår ABC Endret 7. oktober 2013 av Skofantomet
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 Nå kan jeg vårt alfabet, kom bli med og syng du med.......tror jeg Anonymous poster hash: ac44a...6dd
Himmel og hav Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 Slik har jeg lært den: ...wxyz. Sist så kommer æøå. Du sang alfabetet nå.
mamma'n til 2 :) Skrevet 8. oktober 2013 #7 Skrevet 8. oktober 2013 Bli med meg og synd du med/w x y z æ ø å. Æ ø og å synges raskere. Har hørt og sunget begge deler. Lekebikkja til jentungen synger første linja jeg skrev.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå