Gå til innhold

Korteste trykketid under fødsel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

På nr 1 brukte jeg 10 min. Med nr 2 tok det 9 min. Og med nr 3 brukte jeg 8 min. Og nå med nr 4 tok det 3 min :) Tiden er fra første pressrie og alle var over 4 kg

Anonymous poster hash: 1095e...ef8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 barn og 1 pressrie. Ungen kom ut som en rakett :D

Anonymous poster hash: e77d1...02b
Skrevet

Med nr 1 brukte jeg 1,5 time (!!), men med nr 2 så kom han på første pressrie sammen med vannet ;) Tok ikke mange sekundene.

Anonymous poster hash: 56f22...672
Skrevet

50 min med nr 1 og 10 min med nr 2. Begge over 4kg. Hadde morfin i kroppen med nr 1, ingenting med nr 2.

Kan jeg spørre om hvor mye dine har veid? Jeg får bare store barn og kjenner jeg er redd for nr 3.. Redd de blir større og større.. Nr veide 300g mer enn nr 1 her..

Anonymous poster hash: 32e44...b33

Skrevet

Første 10 min,

Nummer to ks

Nummer 3: 15 min (stjernekikker)

Anonymous poster hash: 3a388...829
Skrevet

Første var 1 time før de tok fram vakuum og tang.

Andre: 3 press på 7 min :)

Anonymous poster hash: 79d66...933

Skrevet

Nr 1: 12 min, 6 press

Nr 2: 8 min, 4 press

Nr 3: 4 min, 2 press (ble tatt med klokkesugekopp(?))

Nr 4: 2 min, 1 langt press

Med de tre første har åpningsfasen vart i 12 timer for så å ha en kjapp utpressing.

Med nr 4 skulle jeg bare presse litt for å hjelpe henne ned i bekkenet. Men hun tenkte sikkert at hun like gjerne kunne ta straka vegen ut med en gang. Hun kom som ei kule, rakk aldri over i fødesenga engang ;) her gikk det ca 2 timer fra vannet gikk til hun seilte ut :)

Anonymous poster hash: 06344...605

Skrevet

75 min med nr 1...puh :)

15 min med nr 2 :)

8 min med nr 3 :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

40 minutter med storebror, 1 minutt med lillesøster (hun var ute lenge før pressrien slapp taket, den varte sammenhengende i 3 minutter!!)

Skrevet

50 min med nr en, 4200 kg.

kanskje 2 min med nr to, og kanskje et halvt minutt med de neste. (Nr to kom på andre pressrie, de andre på første) Mine barn har blitt lettere og lettere for hver gang, endte på rundt 3 kg med siste.

Anonymous poster hash: 34dbc...6f9
Skrevet

husker ikke noen av de 5 fødslene...ikke har jeg notert det heller....det jeg husker er sånn omtrent når veene starta, og seff når de ble født....

Anonymous poster hash: 09382...ddb
Skrevet

50 min med nr 1 og 10 min med nr 2. Begge over 4kg. Hadde morfin i kroppen med nr 1, ingenting med nr 2.

Kan jeg spørre om hvor mye dine har veid? Jeg får bare store barn og kjenner jeg er redd for nr 3.. Redd de blir større og større.. Nr veide 300g mer enn nr 1 her..

Anonymous poster hash: 32e44...b33

Nr 1 veide 3900gr og de 3 siste veide 4200gr

Anonymous poster hash: 1095e...ef8

Skrevet

3 eller 4 pressrier første gang, rundt 8 min.

2 pressrier andre gang, 3 min.

Effektiviteten selv...

Anonymous poster hash: b8347...d27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...