Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg følger ikke så veldig godt med på syklusene mine, de har alltid vært litt korte, sist tror jeg faktisk den var på bare 23 dager men sånn ellers mener jeg den pleier å vare 26 dager. Har stort sett mensen i 3-4 dager. Hadde sex siste dag i menstruasjonen, dag 4 og lurer litt på når mensen skal dukke opp.. Hadde kanskje ventet den for et par dager siden, men den er noe ustabil. Hva tror dere, er det mulig å være gravid?? Skal teste i morgen for å være sikker Anonymous poster hash: 5e86f...5c7
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Ja, har hørt om flere som er blitt det. Da har de forholdsvis få dager fra første mensdag til eggløsning. Antall dager fra eggløsning til neste første mensdag er jo normalt det samme hver gang. Anonymous poster hash: efdfa...afb
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Ja absolutt, selv om sjansen ikke er så stor. Men om du har korte sykluser er sjansen større enn ellers da eggløsningen kommer tidligere. Spermiene kan også leve i livmoren i opp til en uke. Anonymous poster hash: 695f2...a2c
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Man kan få eggløsning fra begge eggledere på en syklus, og det trenger ikke hende samtidig, så det er flere muligheter her. Endret 7. oktober 2013 av <3Barn&Engler<3
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 Hadde sex siste dag i mensen og resultatet av det ligger nå og sover søtt i senga si for 4 år på rad Anonymous poster hash: fa6ec...c30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå