Gå til innhold

Hvilke goretex-sko til barn anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg på høstsko (også kalt overgangssko).

Vi har tidligere brukt Viking sine, men de er tom for størrelsen i den lokale skobutikken her og da må vi uansett bestille på nett. Er forøvrig ikke superfornøyd med Viking, da vi i fjor opplevde at han ofte ble våt/kald på bena.

Har sett litt på sko fra Timberland, men synes det er vanskelig å finne riktig størrelse når det ikke oppgis innvendig mål på nettsiden..

Hjelp tas i mot med stor takk!

Anonymous poster hash: da813...c37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som gidder?

Skrevet

Adidas sine er bra. Og jeg har vært fornøyd med in2 sine. Føler timberland sine er litt stive og tunge. Men har du funnet noen som ikke er det så er de vel verdt et forsøk :)

Skrevet

Kjøpte Superfit Gortex på lekmer.no, veldig fornøyd

Anonymous poster hash: 4d6c2...deb
Skrevet

I høstsko har jeg vært veldig fornøyd med Superfit. De er lette på foten, god passform (ikke klumpete) og har goretex. De er ikke så høye, som en joggesko med litt høyere helkappe...har sett at superfit har noe høyere overgangssko i år også,men har ikke prøvd de...

Anonymous poster hash: 65c7c...2fb
Gjest flykræsj
Skrevet

Vi har brukt timberland til toåringen og vært knallfornøyd!! De har holdt tett og har god såle. Jeg synes de er tøffe også :) vær obs på at timberland er litt knapp i størrelsen (i hvert fall hypertrail, som vi har prøvd). Gikk opp en størrelse.

Skrevet

som flykræsj sier jeg har og brukt hypertrail fantastiske sko men kan være knappe i ristajenta mi bruker 27-28 i vanlige sko men har 28.5 i hypertrail.

Har sko i 26 og 28.5 kan måle sålene om du vill.

Skrevet

26 mål til perfekt passform er 15.5cm 

28.5 mål til perfekt passform er 17.5cm

Dette er målene av sålen fra hæl til den streken som inndikerer at skoen er perfekt.

0.5cm opp og skoen er for små og 0.5cm ned og skoen er for stor. 

Skrevet

Dette er målene av sålen fra hæl til den streken som inndikerer at skoen er perfekt.

TUSEN TAKK! :)

Da ser jeg at vi kanskje på ha str 25 om det blir timberlandsko, målte foten hans til nesten 14,5 cm nå.

Skrevet

Vi har brukt timberland til toåringen og vært knallfornøyd!! De har holdt tett og har god såle. Jeg synes de er tøffe også :) vær obs på at timberland er litt knapp i størrelsen (i hvert fall hypertrail, som vi har prøvd). Gikk opp en størrelse.

Takk!

Skrevet

TUSEN TAKK! :)

Da ser jeg at vi kanskje på ha str 25 om det blir timberlandsko, målte foten hans til nesten 14,5 cm nå.

Stemmer nok bra det, foten til min gutt er 13,6 cm og vi endte på størrelse 24 i timberland sko. Prøvde viking i 24 også, men de var bittelitt for små.

Anonymous poster hash: d0a31...49d

Skrevet

Et veldig fornøyd med gore tex skoene fra kamike. De er ganske lette. Jeg kjøpte de på skoringen når det var kjøp 2 betal for 1 :) koster rundt 700 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...