Kathrine. Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Er så spent og gleder meg til de neste fire år politisk sett. Var så lite tråder her om politikk. Har ikkje de som vart så frustrert over valgresultatet noe å være misfornøyd med?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg står et godt stykke til venstre i politikken. Likevel er jeg storfornøyd med valgresultatet. Høyre er nødt til å regjere med FrP. FrP, igjen, er nødt til å gi etter på valgløftene sine. Ikke en gang tolv timer var gått, fra valgresultatet lå klart, til FrP svelgte sin første store kamel. "Nei, noen bompengefrie veier har vi aldri lovt, det må være en misforståelse...". Jeg storkoser meg! Det kommer til å bli med de fire årene for disse partiene på en god stund! Anonymous poster hash: 5bf4a...f44
Jallow B Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 For meg med dårlig råd som planlegger familiegjenforening, kan det bli ett helvete, kort fortalt. De vil øke inntektsgrensen, og da har vi neppe råd til å få mannen fast inn i landet, og må dermed krysse fingrene for at han får europeisk pass om 2-4år, og fortsette pendlinen som vi har gjort de siste fem årene. Mange i vår situasjon..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Er så misfornøyd med nesten alle av de punktene jeg har scrolla meg nedover, så jeg klarer faktisk ikke å engasjere meg. Alt jeg var redd for har blitt konstatert. Anonymous poster hash: cdbd5...141
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg er bare apatisk og har gitt opp *legger meg i fosterstilling på badet* Anonymous poster hash: 603f4...c95
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg er redd for høyere rente, og mer egoisme forkledd som frihet. Jeg er redd for at de privatiserer oppgaver som gjør at vi får dyrere og dårligere tjenester. De samme menneskene gjør oppgavene, men i tillegg kommer fortjeneste og et stort kontrollapparat rundt (ex statens vegvesen). Jeg er redd de ruinerer landet, og at forskjellene i samfunnet øker. Det er lett å like økte forskjeller når man sitter på den heldige gren selv. Anonymous poster hash: 6ed20...9cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå