Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Gjelder nytt tv. "ConnectShare Movie lar deg spille av egen underholdning fra et USB-minne" Anonymous poster hash: b0b22...d51
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 slik jeg tolker det kan du plugge i en minnepinne og se filmer o.l. du har lagret på den.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 slik jeg tolker det kan du plugge i en minnepinne og se filmer o.l. du har lagret på den. Takk. Var noe slikt jeg så for meg, men var litt usikker. Spørs om det er bedre gå for et smart tv som en kan ha netflix på istedet da. Skal være et tv flix en tv-stue vi skal fikse og det skal ikke være kanaler på det. Vi har Wii, kan kanskje netflix brukes via den? Anonymous poster hash: b0b22...d51
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 slik jeg tolker det kan du plugge i en minnepinne og se filmer o.l. du har lagret på den. Takk. Var noe slikt jeg så for meg, men var litt usikker. Spørs om det er bedre gå for et smart tv som en kan ha netflix på istedet da. Skal være et tv flix en tv-stue vi skal fikse og det skal ikke være kanaler på det. Vi har Wii, kan kanskje netflix brukes via den? Anonymous poster hash: b0b22...d51 Vi har wii u og kan hvertfall bruke netflix på den Anonymous poster hash: 5a3ee...25e
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 slik jeg tolker det kan du plugge i en minnepinne og se filmer o.l. du har lagret på den. Takk. Var noe slikt jeg så for meg, men var litt usikker. Spørs om det er bedre gå for et smart tv som en kan ha netflix på istedet da. Skal være et tv flix en tv-stue vi skal fikse og det skal ikke være kanaler på det. Vi har Wii, kan kanskje netflix brukes via den? Anonymous poster hash: b0b22...d51 Vi har wii u og kan hvertfall bruke netflix på den Anonymous poster hash: 5a3ee...25e Ikke Wii U vi har;/ T Anonymous poster hash: b0b22...d51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå