Gå til innhold

Noen med teknisk innsikt her? Hva betyr dette egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjelder nytt tv.

"ConnectShare Movie lar deg spille av egen underholdning fra et USB-minne"

Anonymous poster hash: b0b22...d51
Videoannonse
Annonse
Skrevet

slik jeg tolker det kan du plugge i en minnepinne og se filmer o.l. du har lagret på den.

Skrevet

slik jeg tolker det kan du plugge i en minnepinne og se filmer o.l. du har lagret på den.

Takk. Var noe slikt jeg så for meg, men var litt usikker. Spørs om det er bedre gå for et smart tv som en kan ha netflix på istedet da. Skal være et tv flix en tv-stue vi skal fikse og det skal ikke være kanaler på det. Vi har Wii, kan kanskje netflix brukes via den?

Skrevet

Takk. Var noe slikt jeg så for meg, men var litt usikker. Spørs om det er bedre gå for et smart tv som en kan ha netflix på istedet da. Skal være et tv flix en tv-stue vi skal fikse og det skal ikke være kanaler på det. Vi har Wii, kan kanskje netflix brukes via den?

Vi har wii u og kan hvertfall bruke netflix på den

Anonymous poster hash: 5a3ee...25e

Skrevet

Vi har wii u og kan hvertfall bruke netflix på den

Anonymous poster hash: 5a3ee...25e

Ikke Wii U vi har;/

T

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...