Gå til innhold

Kan man ombestemme seg når første tablett er tatt?

jubeldumbo-gravid

Anbefalte innlegg

Jeg har det så forferdelig vondt om dagen... psykisk!
Jeg har tre små barn. Eldste er 3,5, mellomste er 1,5 og minstemann er 6mnd..

Jeg er ikke sammen med pappaen til barna da han reiste da jeg var 18uker gravid med sistemann.
Har nå ny kjæreste, som er snill og god med meg.

Vi har nå blitt gravide på p-piller...:-(

Situasjonen er langt fra ideell. Jeg har hatt mye vondt, slitt veldig med bekkenløsning og vond kropp i de to siste svangerskapene. Så jeg kan vel si at kroppen min ikke tåler et nytt svangerskap, iallefall ikke nå.

Barnefar (min kjæreste) sier han heller ikke er klar for barn nå..

Alt roper ABORT.

MEN... Jeg har det så vondt med meg selv.. Jeg har alltid vært i mot abort for min egen del. Dette strider i mot ALT jeg tror på. Og jeg føler rett og slett at jeg dreper mitt ufødte barn. Prøver alt jeg kan å distansere meg, men jeg gråter hver eneste kveld over valget mitt.

For valget er i grunnen tatt. Jeg har i dag tatt tabletten som skal avbryte svangerskapet...

Er det noe håp likevel, for at spiren i magen har klart seg? At den har kloret seg fast? kan jeg likevel fullføre svangerskapet? eller har hjertet sluttet å slå?

Jeg er ca 6,5uke på vei nå..

Fortsetter under...

Trist å lese at du angret etter første tabletten, men du vet vel nå at det ikke var noen vei tilbake :/

Føler med deg og husker veldig godt at jeg innerst inne selv håpet at tabletten ikke virket når jeg tok abort :(

Anonymous poster hash: 679ca...987
  • 3 uker senere...

Føler med deg med hele mitt hjerte. Jeg eller vi, stod i samme situasjon for 6 uker siden.

Desverre har jeg ikke så mye oppmuntrende å komme med. Det er ikke mulig å angre seg, det er bare et valg man må leve med og en liten spire som aldri ble med videre.

Det er ekte hjerte-smerte å komme i en slik situasjon. 

Ønsker deg lykke til videre og sender deg en stor klem <3

Anonymous poster hash: 4f21e...07e

føler med deg! Er i nesten samme situasjon som deg. Har tre små barn og vet at jeg ikke klarer en til! Men det er en grusom tanke det å skulle ta abort :(

Sender deg en stor klem. Tiden leger alle sår <3

Anonymous poster hash: 25eae...e38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...