Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Noen som har noen gode råd? Anonymous poster hash: e1dd3...c03
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Multi-X er mest praktisk, Quick-Fix er penere å se til Anonymous poster hash: 67e71...fff
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Multi x er noe mindre. Når jeg fikk baby på våren så ble den for liten for dyne/pose til høsten. Og da fikk jeg ikke brukt den som sportsvogn. Kunne like gjerne hatt Quick fix. Men fikk nestemann før jul og da fikk jeg brukt bagen som sportsvogn hele våren og sommeren. Var veldig fornøyd med bagen og veldig fint å kunne ha babyen mot meg samtidig som han kunne sitte å se Anonymous poster hash: a9e01...48d
Miss Mamma Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg ville også kjøpt multi-x, mest mtp det at du kan justere den om tiil "sportsdel" vendt mot deg når barnet er lite, men og pga at den bagen kan du bruke til søskensete men ikke den andre (om du har et eldre søsken eller tenker på å få flere enn én)
*Smiley* Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Multi x! Brukte den til barnet var over året. Blir veldig fin sportsdel som er vendt imot deg. Jeg syns ikke bagen er liten.Har søskensete også. Endret 7. oktober 2013 av *Smiley*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå