Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 De store problemene vet dere.. Hotel cæsar - sett på Jakten på kjærligheten - ser på Masterchef - tar opp Sinnasnekkeren - tar opp Top model - tar opp Kakekrigen - tar opp Farmen - ta opp på natta Ungkarskvinnen - tar opp Homeland - tar opp Brille - må se i reprise Rita - tar opp Regjeringsforhandlingene - ser på nett Irriterer meg selvfølgelig over at jeg ikke kan ta opp alt sammen, men det er en grense altså. Planer om se alt i kveld, men kjekt å skippe over reklamer og gjentakelser Ja, jeg er alene Ja, jeg er avhengig Ja, det er litt looser Anonymous poster hash: 8a679...45c
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Er det ny sesong av Rita? Jeg ser sinnasnekkeren, gidder ikke se eller ta opp masterchef. Er mettet på matprogrammer. Orker ikke jakten på kjærligheten. Skal se farmen. Gleder meg.. Anonymous poster hash: 1f5a5...dae
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Sinnasnekkeren nå, masterchef etterpå (tatt opp), brille etter det.. Mannen Meg. Mannen :-) Anonymous poster hash: 364b5...e70
Groosalugg Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Mandag er det NRK og Broen. Ikke noe vanskelig valg i det hele tatt
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 jeg skal se farmen, og ta opp broen. De andre er det ikke så viktig med
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 Mandag er det NRK og Broen. Ikke noe vanskelig valg i det hele tatt Amen :-) Anonymous poster hash: e1bfc...e6a
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #7 Skrevet 7. oktober 2013 Er det ny sesong av Rita? Jeg ser sinnasnekkeren, gidder ikke se eller ta opp masterchef. Er mettet på matprogrammer. Orker ikke jakten på kjærligheten. Skal se farmen. Gleder meg.. Anonymous poster hash: 1f5a5...dae Ja nye episoder tror jeg, sto iallefall i programforklaringen at hun var gavid, og det var vel slik det sluttet!? Ja farmen blir gøy! Matprogram? - det er jo kjendiser Anonymous poster hash: 8a679...45c
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #8 Skrevet 7. oktober 2013 Sinnasnekkeren nå, masterchef etterpå (tatt opp), brille etter det.. Mannen Meg. Mannen :-) Anonymous poster hash: 364b5...e70 Hehe Anonymous poster hash: 8a679...45c
Serepta Skrevet 7. oktober 2013 #9 Skrevet 7. oktober 2013 71 grader nord. Det eneste jeg ser på fast hver uke.
Fragglene Skrevet 7. oktober 2013 #10 Skrevet 7. oktober 2013 Her kjører jeg tv2 hele kvelden Bonderomantikk nå, rydde hus når nyhetene, været og sporten er, så Farmen og avslutter med Rita Elsker høsten jeg! Homeland ser jeg på Zebra i et litt mer menneskelig tidspunkt Spørs om jeg ikke må investere i sånn dings med opptaker
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #11 Skrevet 7. oktober 2013 Mandag er det NRK og Broen. Ikke noe vanskelig valg i det hele tatt Fikk ikke med meg sesong 1, så har planer om å ønske meg begge sesongene til jul, evt se på nett. Og godt er det, eller så hadde jo hele tvplanleggingnen veltet her Anonymous poster hash: 8a679...45c
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #12 Skrevet 7. oktober 2013 Velger GTA over alt det der! Anonymous poster hash: f069a...d6d
me_87 Skrevet 7. oktober 2013 #13 Skrevet 7. oktober 2013 Er jo kun rita og hotel cæsar som var fornuftig
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #14 Skrevet 7. oktober 2013 Black ops spell eller noen gode serier som castle, house, breaking bad, chuck eller big bang :-) har du sett the dictator? Hihi Anonymous poster hash: 28429...c5c
me_87 Skrevet 7. oktober 2013 #15 Skrevet 7. oktober 2013 De store problemene vet dere.. Hotel cæsar - sett på Jakten på kjærligheten - ser på Masterchef - tar opp Sinnasnekkeren - tar opp Top model - tar opp Kakekrigen - tar opp Farmen - ta opp på natta Ungkarskvinnen - tar opp Homeland - tar opp Brille - må se i reprise Rita - tar opp Regjeringsforhandlingene - ser på nett Irriterer meg selvfølgelig over at jeg ikke kan ta opp alt sammen, men det er en grense altså. Planer om se alt i kveld, men kjekt å skippe over reklamer og gjentakelser Ja, jeg er alene Ja, jeg er avhengig Ja, det er litt looser Anonymous poster hash: 8a679...45c skaff deg tv 2 sumo så kan du hvertfall se hotell cæsar,rita og farmen.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #16 Skrevet 7. oktober 2013 Vi må se Farmen her i huset;) Koselig program:) Anonymous poster hash: dfe03...eaf
hit og dit Skrevet 7. oktober 2013 #17 Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Sitter og hører på at den nye regjeringen legger frem sine planer og nå den påfølgende debatten. Jeg har lyst å se masterchef, men vi kan ikke ta opp =/ Endret 7. oktober 2013 av hit og dit
Miss Mamma Skrevet 7. oktober 2013 #18 Skrevet 7. oktober 2013 Her er det kakekrigen for øyeblikket og mest sannsynlig ungkarskvinnen etterpå, Jeg har trykkerten i kveld da mannen kjøpte seg Gta5 i dag og spiller for den store gullmedaljen
Papegøyeblomst Skrevet 7. oktober 2013 #19 Skrevet 7. oktober 2013 Ser på Broen - de ligger 1 dag foran på svt1, så jeg så den i går også. Tror ikke jeg gidder å se noe annet..
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 7. oktober 2013 #20 Skrevet 7. oktober 2013 Tar opp master chef og top model. Ser på 71 grader nord og skal se på farmen Skal også ta opp kjærlighetsredet. Reallity slave jeg? Nei, ikke i det hele tatt ...
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 7. oktober 2013 #21 Skrevet 7. oktober 2013 Så utrolig enkelt valg..... Har ikke tv- kanaler hehe Får ikke Viasat montert før om noen uker, og Canal digital har vi allerede sagt opp Så da er det internett nå, og bok etterpå!
Mandala Skrevet 7. oktober 2013 #22 Skrevet 7. oktober 2013 Så utrolig enkelt valg..... Har ikke tv- kanaler hehe Får ikke Viasat montert før om noen uker, og Canal digital har vi allerede sagt opp Så da er det internett nå, og bok etterpå! Haha, samme tenkte jeg. Har ikke sett på tv på over et år, annet enn når jeg er på besøk hos foreldrene mine. Så, blir pc og bok gitt. Mest pc merker jeg
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 7. oktober 2013 #23 Skrevet 7. oktober 2013 Så utrolig enkelt valg..... Har ikke tv- kanaler hehe Får ikke Viasat montert før om noen uker, og Canal digital har vi allerede sagt opp Så da er det internett nå, og bok etterpå! Haha, samme tenkte jeg. Har ikke sett på tv på over et år, annet enn når jeg er på besøk hos foreldrene mine. Så, blir pc og bok gitt. Mest pc merker jeg Har ikke hatt tv siden mai mnd vi, den stenges av til sommeren automatisk, da vi har bedt om det, sommeren er fri for tv, foruten litt film av og til... Her går det heldigvis mer i bøker enn pc'n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå