Gå til innhold

noen som er flinke på drømmetydning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde den sykeste drømmen....men skjønner egentlig ikke så mye av den

Here it goes:

Jeg jobbet på et sykehus, og fikk i oppgave å gjøre en død mann klar for å øegges i kiste. Jeg kommer ned på det rommet de døde ligger, og innpakket i plast ligger en mann på et bord med navnelapp oppå. Jeg ser navnet til min store kjærlighet.

Jeg hadde ikke fått noe beskjed om at det var han, så jeg klarte ikke åpne plasten å begynne. I stedenfor gikk jeg inn på et rom innenfor der igjen å la meg i en stor dobbeltseng. I løpet av kvelden kommer fyren inn å legger seg sammen med meg. Jeg kryper tett inntil. I et hjørne av rommet ligger mitt yngste barn å sover.

Hører stemmer fra det andre rommet, noe småpaniske stemmer og min store kjærlighet hvisker jeg elsker deg, og kryper ut vinduet.

Senere i drømmen får jeg vite at det som lå i plast var en dukke, og jeg skulle egentlig finne en lapp i lomma der det stod at han hadde faket, og det var for å komme unna hans nåværende samboer for å være med meg.

I virkeligheten er jeg samboer, men han fyren er og blir min store kjærlighet, og jeg er hans, men av ulike årsaker så kunne vi ikke være sammen.

Han sier den dag i dag at han elsker meg og vil være sammen med meg når tiden er inne for det.

Så hva kan betydningen av drømmen være?

Anonymous poster hash: 02e1d...2ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke, men tenker at dere kanskje begynner å bli ganske desperate etter å få leve med hverandre?

Eller det kan beskrive hvor vanskelig du føler det er å elske en du pr i dag ikke kan få?

Anonymous poster hash: 02ebc...a40
Skrevet

Jeg vet ikke, men tenker at dere kanskje begynner å bli ganske desperate etter å få leve med hverandre?

Eller det kan beskrive hvor vanskelig du føler det er å elske en du pr i dag ikke kan få?

Anonymous poster hash: 02ebc...a40

Ja, du sier noe... hmmm.....noe å tenke på det der :)

Takk :)

Anonymous poster hash: 02e1d...2ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...