Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg hadde full bukplastikk for 10-11 år siden, og skal nå korrigere den etter flere graviditeter. Betaler selvsagt for den selv. Jeg fikk beskjed av kirurgen at det er en liten operasjon i forhold til sist, navlen skal ikke flyttes og de skal kun fjerne litt hud på nedsiden av magen. Jeg trengte heller ikke dren. Noen som har gjort dette? Hvordan var du i etterkant av operasjonen, i forhold til smerter etc? Hvor fort kom du deg? Anonymous poster hash: 67c49...496
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Dytter denne litt. Anonymous poster hash: 67c49...496
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Hadde liten bukplastikk. Hadde så godt som ikke vondt Kjentes bare litt stø ut, kan ikke betegnes som ordentlig smerte. Trengte nesten ikke smertestillende heller. Gikk på jobb dagen etter. Ikke noe å grue seg til Anonymous poster hash: bd19d...15c
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Hadde liten bukplastikk. Hadde så godt som ikke vondt Kjentes bare litt stø ut, kan ikke betegnes som ordentlig smerte. Trengte nesten ikke smertestillende heller. Gikk på jobb dagen etter. Ikke noe å grue seg til Anonymous poster hash: bd19d...15c Skulle stå støl Anonymous poster hash: bd19d...15c
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 Hadde liten bukplastikk. Hadde så godt som ikke vondt Kjentes bare litt stø ut, kan ikke betegnes som ordentlig smerte. Trengte nesten ikke smertestillende heller. Gikk på jobb dagen etter. Ikke noe å grue seg til Anonymous poster hash: bd19d...15c Skulle stå støl Anonymous poster hash: bd19d...15c Tusen takk for svar. Jeg har bursdag uken etter operasjonen og spurte om jeg kunne drikke alkohol hehe, og han sa at det gikk helt fint, så da håpet jeg at det betydde moderate smerter også. Kjenner at jeg er litt nervøs men satser på at det går like fint for meg som det fikk for deg Ble du fornøyd med resultatet? Jeg har helt flat mage nå, den løse huden er ikke synlig utenpå klærne, men har lest om flere som får en liten bul. Hvordan er det med deg? hi Anonymous poster hash: 67c49...496
HvittHus Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg korrigerte mesteparten av arret, og det gikk veldig greit. Litt smerte må man regne med, men på ingen måte det samme som den første bukplastikken, som var svært vond.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #7 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg korrigerte mesteparten av arret, og det gikk veldig greit. Litt smerte må man regne med, men på ingen måte det samme som den første bukplastikken, som var svært vond. Tusen takk for svar til deg også, godt å høre at det ikke er likt som første gangen. Jeg husker jeg stod i dusjen og skulle fjerne bandasjen da, og var så nervøs og kvalm at jeg måtte ringe mamma, hehe. En av de verste tingene syns jeg var drenene og det skulle jeg slippe nå. Fikk du blåmerker? hi Anonymous poster hash: 67c49...496
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #8 Skrevet 7. oktober 2013 Hadde liten bukplastikk. Hadde så godt som ikke vondt Kjentes bare litt stø ut, kan ikke betegnes som ordentlig smerte. Trengte nesten ikke smertestillende heller. Gikk på jobb dagen etter. Ikke noe å grue seg til Anonymous poster hash: bd19d...15c Skulle stå støl Anonymous poster hash: bd19d...15c Tusen takk for svar. Jeg har bursdag uken etter operasjonen og spurte om jeg kunne drikke alkohol hehe, og han sa at det gikk helt fint, så da håpet jeg at det betydde moderate smerter også. Kjenner at jeg er litt nervøs men satser på at det går like fint for meg som det fikk for deg Ble du fornøyd med resultatet? Jeg har helt flat mage nå, den løse huden er ikke synlig utenpå klærne, men har lest om flere som får en liten bul. Hvordan er det med deg? hi Anonymous poster hash: 67c49...496 Det går nok bra, jeg hadde forberedt meg på mye større smerter og at jeg ikke fikk gjort "vanlige" ting. Eneste som hemmet meg var det stramme magebåndet. Jeg er veldig fornøyd, flat mage og ikke noe bul over arret Anonymous poster hash: bd19d...15c
HvittHus Skrevet 7. oktober 2013 #9 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg korrigerte mesteparten av arret, og det gikk veldig greit. Litt smerte må man regne med, men på ingen måte det samme som den første bukplastikken, som var svært vond. Tusen takk for svar til deg også, godt å høre at det ikke er likt som første gangen. Jeg husker jeg stod i dusjen og skulle fjerne bandasjen da, og var så nervøs og kvalm at jeg måtte ringe mamma, hehe. En av de verste tingene syns jeg var drenene og det skulle jeg slippe nå. Fikk du blåmerker? hi Anonymous poster hash: 67c49...496 Jeg minnes ikke de helt store merkene, men noe har det nok nødvendigvis vært. Men nå fikk jeg bare skåret av det kelloide arret og sydd sammen igjen, så det var jo en forholdsvis liten operasjon.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #10 Skrevet 7. oktober 2013 Hadde liten bukplastikk. Hadde så godt som ikke vondt Kjentes bare litt stø ut, kan ikke betegnes som ordentlig smerte. Trengte nesten ikke smertestillende heller. Gikk på jobb dagen etter. Ikke noe å grue seg til Anonymous poster hash: bd19d...15c Skulle stå støl Anonymous poster hash: bd19d...15c Tusen takk for svar. Jeg har bursdag uken etter operasjonen og spurte om jeg kunne drikke alkohol hehe, og han sa at det gikk helt fint, så da håpet jeg at det betydde moderate smerter også. Kjenner at jeg er litt nervøs men satser på at det går like fint for meg som det fikk for deg Ble du fornøyd med resultatet? Jeg har helt flat mage nå, den løse huden er ikke synlig utenpå klærne, men har lest om flere som får en liten bul. Hvordan er det med deg? hi Anonymous poster hash: 67c49...496 Det går nok bra, jeg hadde forberedt meg på mye større smerter og at jeg ikke fikk gjort "vanlige" ting. Eneste som hemmet meg var det stramme magebåndet. Jeg er veldig fornøyd, flat mage og ikke noe bul over arret Anonymous poster hash: bd19d...15c Så bra å høre! Er huden helt stram også? Jeg har et par strekkmerker men de er helt lyse og usynlige når jeg holder huden stram, så de plager meg ikke. Håper bare magen blir helt stram. Får man magebelte på operasjonsstedet eller må man kjøpe det et annet sted? Er det synlig under klær? Tusen takk for alle svarene hi Anonymous poster hash: 67c49...496
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #11 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg korrigerte mesteparten av arret, og det gikk veldig greit. Litt smerte må man regne med, men på ingen måte det samme som den første bukplastikken, som var svært vond.Tusen takk for svar til deg også, godt å høre at det ikke er likt som første gangen. Jeg husker jeg stod i dusjen og skulle fjerne bandasjen da, og var så nervøs og kvalm at jeg måtte ringe mamma, hehe. En av de verste tingene syns jeg var drenene og det skulle jeg slippe nå. Fikk du blåmerker? hi Anonymous poster hash: 67c49...496 Jeg minnes ikke de helt store merkene, men noe har det nok nødvendigvis vært. Men nå fikk jeg bare skåret av det kelloide arret og sydd sammen igjen, så det var jo en forholdsvis liten operasjon. Takk for svar likevel hi Anonymous poster hash: 67c49...496
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #12 Skrevet 7. oktober 2013 Hadde liten bukplastikk. Hadde så godt som ikke vondt Kjentes bare litt stø ut, kan ikke betegnes som ordentlig smerte. Trengte nesten ikke smertestillende heller. Gikk på jobb dagen etter. Ikke noe å grue seg til Anonymous poster hash: bd19d...15c Skulle stå støl Anonymous poster hash: bd19d...15c Tusen takk for svar. Jeg har bursdag uken etter operasjonen og spurte om jeg kunne drikke alkohol hehe, og han sa at det gikk helt fint, så da håpet jeg at det betydde moderate smerter også. Kjenner at jeg er litt nervøs men satser på at det går like fint for meg som det fikk for deg Ble du fornøyd med resultatet? Jeg har helt flat mage nå, den løse huden er ikke synlig utenpå klærne, men har lest om flere som får en liten bul. Hvordan er det med deg? hi Anonymous poster hash: 67c49...496 Det går nok bra, jeg hadde forberedt meg på mye større smerter og at jeg ikke fikk gjort "vanlige" ting. Eneste som hemmet meg var det stramme magebåndet. Jeg er veldig fornøyd, flat mage og ikke noe bul over arret Anonymous poster hash: bd19d...15c Så bra å høre! Er huden helt stram også? Jeg har et par strekkmerker men de er helt lyse og usynlige når jeg holder huden stram, så de plager meg ikke. Håper bare magen blir helt stram. Får man magebelte på operasjonsstedet eller må man kjøpe det et annet sted? Er det synlig under klær? Tusen takk for alle svarene hi Anonymous poster hash: 67c49...496 Jeg vil si at den er helt stram, men kirurgen sa hun ikke strammet helt for det ville se unaturlig ut. Jeg kjøpte magebeltet utenom, men vet mange klinikker selger det. Man skal ha det såpass stramt at det syns ikke gjennom klærne Anonymous poster hash: bd19d...15c
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #13 Skrevet 7. oktober 2013 Hadde liten bukplastikk. Hadde så godt som ikke vondt Kjentes bare litt stø ut, kan ikke betegnes som ordentlig smerte. Trengte nesten ikke smertestillende heller. Gikk på jobb dagen etter. Ikke noe å grue seg til Anonymous poster hash: bd19d...15c Skulle stå støl Anonymous poster hash: bd19d...15c Tusen takk for svar. Jeg har bursdag uken etter operasjonen og spurte om jeg kunne drikke alkohol hehe, og han sa at det gikk helt fint, så da håpet jeg at det betydde moderate smerter også. Kjenner at jeg er litt nervøs men satser på at det går like fint for meg som det fikk for deg Ble du fornøyd med resultatet? Jeg har helt flat mage nå, den løse huden er ikke synlig utenpå klærne, men har lest om flere som får en liten bul. Hvordan er det med deg? hi Anonymous poster hash: 67c49...496 Det går nok bra, jeg hadde forberedt meg på mye større smerter og at jeg ikke fikk gjort "vanlige" ting. Eneste som hemmet meg var det stramme magebåndet. Jeg er veldig fornøyd, flat mage og ikke noe bul over arret Anonymous poster hash: bd19d...15c Så bra å høre! Er huden helt stram også? Jeg har et par strekkmerker men de er helt lyse og usynlige når jeg holder huden stram, så de plager meg ikke. Håper bare magen blir helt stram. Får man magebelte på operasjonsstedet eller må man kjøpe det et annet sted? Er det synlig under klær? Tusen takk for alle svarene hi Anonymous poster hash: 67c49...496 Jeg vil si at den er helt stram, men kirurgen sa hun ikke strammet helt for det ville se unaturlig ut. Jeg kjøpte magebeltet utenom, men vet mange klinikker selger det. Man skal ha det såpass stramt at det syns ikke gjennom klærne Anonymous poster hash: bd19d...15c Takk igjen Jeg får ringe dem og høre hi Anonymous poster hash: 67c49...496
Edelweis Skrevet 7. oktober 2013 #14 Skrevet 7. oktober 2013 jeg har også lurt på det samme. skal korrigere på min bukplastikk som jeg tok for 4 år siden. har hatt 2 vangerskap etter den, men var ikke fornøyd før det heller. skal rette på flankene, og fikse navlen (fikk ingen navle etter første op nemlig) Trodde jeg skulle dø da de drog ut drena jeg.. hufff...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #15 Skrevet 7. oktober 2013 jeg har også lurt på det samme. skal korrigere på min bukplastikk som jeg tok for 4 år siden. har hatt 2 vangerskap etter den, men var ikke fornøyd før det heller. skal rette på flankene, og fikse navlen (fikk ingen navle etter første op nemlig) Trodde jeg skulle dø da de drog ut drena jeg.. hufff... Ja det var rett og slett helt forjævlig å dra ut drenene. Glad jeg slipper nå. hi Anonymous poster hash: 67c49...496
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå