Gå til innhold

Har noen av dere vært hos Ken Purvis?

Anbefalte innlegg

Etter 4 år med prøving og utredning så har vi funnet ut at det er min mann som trenger hjelp, alt er som det skal med meg. Vi har ikke barn fra før og dette er siste sjans, hvis ikke blir det IVF behandling. Hørt kjempe mye bra om Ken Purvis og er veldig spent. Del gjerne mer med meg om dere har vært hos han :)

Fortsetter under...

Hei

Vi var der nå nylig å har akkurat startet opp på en totalt 4-5 ukers behandling, dvs mannen har startet på det. Jeg har Googlet endel rundt å noen har lykkes etter ett besøk hos Ken purvis, andre ikke. Uansett så er det verdt en sjangs. Mannen skal ta ny sædanalyse når kuren hans er fullført, så får vi se om det går blitt noen bedring. Vi prøver alt som prøves kan hvertfall :-)

Lykke til

Oi, så spennende. Min har time om 2 uker og jeg er super spent, gjør meg ingenting om det tar 2 el 5 mnd, håper bare han kan hjelpe så vi slipper IVF. Hvor lenge har dere prøvd? Hold meg under oppdatering :)

Jeg fikk ikke et like oppfattende resultat på brevet, men hadde 9 millioner svømmere, og de var veldig treige blant annet.

Uff, 14 uker ja, men man må bare tenkte positivt. Tror kanskje jeg har mistet 2 ganger i uke 6 det siste året men vet ikke det helt sikkert men etter hva jeg tror så føler jeg det.

Vært uten prev i 5-6år og prøvd 4 men nå kjenner jeg at jeg begynner å blir litt små stresset, eller at jeg må ha svar på ting om du skjønner. Ikke bare vente noen år til for å se om noen ting skjer. Hehe

Jeg har lest at mennene får det, men har ikke sagt noe til han, hihihihihi.

Jeg skal ikke være med på timen for vi tok den timen vi kunne få tidligst mulig for å slippe å vente flere mnd, men gleder meg til han ringer etter den timen. Ler godt for meg selv.

Ja, hadde vært kjempe morro å kunne fulgt opp hverandre å sett hvordan dette går.

Har forresten prøvd pergo når vi først trodde det lå på meg, hvor jeg har uregelmessig mens, men pergo har vært veldig til hjelp. Etter den kuren stabiliserte ting seg og etter det er da jeg tror jeg har mistet 2 ganger. Ligger på en ca 25 dagers syklus.

Ja, fikk svar om at det skulle gå ann å bli gravid på egenhånd, men om det tok over 6mnd til så skulle jeg ta en pergo kur til, og om det ikke virket så måtte vi tenke på IVF. Jeg skal holde deg oppdatert :D

Hehehehe, jeg er så spent!!!! Hadde jeg sagt det så ville han gjort alt for å ikke gå dit å prøvd å finne andre måter og finne ut hva som er galt på. Må faktisk si at jeg gleder meg litt til å han ringer, litt slemt men det er så moro.

Det er veldig bra at du har en stabil syklus, jeg skrev feil istad, jeg har en 35 dagers syklus. Jeg tror ikke den vil ødelegge for deg selv om syklusen din er stabil, og jeg er veldig sånn at jeg tror på skjebnen, og alt som skjer er det en mening med. Selv om det tar 4 år, el 6mnd.. Anbefaler å prøve, og skulle det blitt tvillinger igjen så er det meningen :D

Jeg tenker at hvis min også får en kur eller at alt blir som det skal så tar jeg en pergo kur til, den ligger bare å venter på at jeg skal komme å hente den på apoteket.

Klokken tikker ikke, jeg er 24, og han er 27. Men vil ha flere, og har egentlig alltid ønsket å "bli ferdig" før jeg var 30.

Hva med dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...