Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Hvilke merker og farger anbefaler du? Jeg har aldri brukt før men ønsker å prøve, det er jo veldig feminint og nå er jeg gift så da passer det med litt glossy negler til diamantringen Anonymous poster hash: 92c45...535
Musemorbr / Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg gjør ikke det, men fikk en gang i tiden en beigerosa fra dior. Den var søt og varte lenge.
Gjest Anybody Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg liker faktisk ikke dior eller chanel. Jeg liker Opi og maybeline som har sånn sylinderformet flakong... I dag har jeg på knall solgul:) tok på på fredag sitter enda, men jeg filer alltid oversikten av neglene først, da sitter lakken bedre og det blir jevnere og penere
<3 skatten min<3 Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg liker godt essie fine farger, ok pris og holder lenge.
Monajenten Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 Bruker neglelakk hele tiden, klarer ikke å gå uten. Tar jeg den av, kommer ny på i løpet av en time, hehe Bruker kun OPI sin neglelakk og er veldig fornøyd. De koster rundt 150,- men jeg kjøper på ebay og får stort sett kjøpt dem for halv pris.
mammadrøm Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg er neglelakkgal og bruker det hele tiden. Har vel omtrent 50 ulike neglelakker stående på badet;-) Mine favoritter er essie, opi og chanel.
Hun med alle ungene Skrevet 7. oktober 2013 #7 Skrevet 7. oktober 2013 Kremt..jeg har dilla så det holder Favorittene er Essie,opi og chanel
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #8 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg orker ikke styret med neglelakk som må skiftes ut annenhver dag, så jeg bruker shellack. Kjøpt meg et sett på Cubus med lampe og alt. Da trenger jeg kun å legge det hver 14. dag. Neglene er fortsatt like fine da, men skiftes fordi neglene har vokst ganske mye. Føler meg kjempefin hele tiden! :-) Anonymous poster hash: 7ea69...484
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå