Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 fikk alvorlig svangerskaps forgiftning sist svangerskap, som endte i akutt keisersnitt. fikk beskjed av legen å vente minst et år før vi prøvde igjen. og at neste svangerskap uansett hvordan det ender så blir de mest sannsynligvis å fjerne livmor pga komplikasjoner. nå har det gått 9 mnd, bare. jeg har brukt prevensjon hele tiden men det var tydeligvis ikke nok ... jeg skal også begynne i ny jobb 15 desember, med prøvetid i 6 mnd før fast ansettelse. er redd for at vi ikke skal få beholde dette barnet, eller at det skal gå på helsa løs for meg og barnet, jeg er redd for å miste jobben.. noen som har noen oppløftende ord til meg? Anonymous poster hash: 84334...9bb
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Ditt forrige svangerskap hørtes akkurat ut som mitt, men jeg ble ikke fortalt noe om at jeg må vente 1 år (Skal vente ca 1 år før vi prøver igjen uansett da..). MEN; ta deg en prat med jordmor eller legen din, det kommer helt sikkert til å gå bra Du kommer ikke til å miste jobben pga svangerskapet, og forhåpentligvis går svangerskapet bedre denne gang Lykke tiL! Anonymous poster hash: 457a5...308
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 flere etter komplikasjoner enn det jeg legger ut (vil ikke dele alt) bekymringen for jobben står nederst på lista sånn sett, men er redd for den av den grunn at vi må betjene et hus lån alle svangerskapene mine har vært fæle, (mistet flere) og har ikke helt troen på at det blir bedre denne gangen. skal i første omgang få tak i en test med uke indikator på for å få en pekepinne på hvor langt jeg har kommet. så får jeg se om det blir regelmessig oppfølgning på sykehuset fra uke 12.. jaja, en dag om gangen Anonymous poster hash: 84334...9bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå