Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 På mellom 70 og 80 kvadrat? Føles det lite eller ok? Anonymous poster hash: 4681d...cfc
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Nei, men vi bodde tidligere i en tre-roms på 77 kvm. Ser ikke helt for meg hvordan man kunne få inn enda ett soverom der uten at alle rom ville blitt veldig trange. Anonymous poster hash: bc7e4...20f
Tante Gustava Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Vi leier nå 4-roms på 85 kvm. Ett vanlig soverom, og to små. Har to barn på 4 og 5 år. Det går helt greit nå, men ville blitt trangt når barna ble eldre. Vi bor her i påvente av å flytte inn i huset vi skal overta.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Vi bor i ett 4-roms rekkehus på 70 kvm over to etasjer vi. Det er helt greit for 3 personer, men det er klart at det er relativt små rom. Men vi trives godt, og har ikke egentlig behov for større hus. Har gang, kjøkken og stue i første etg. Tre soverom, gang og bad i 2. etg. Anonymous poster hash: e3c77...a86
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 Har bare tre-roms, men svarer likevel. Den er på 65 kvm, lite bad og vaskerommet er ikke inne i leiligheten. Syns vi har det så trangt! Føler jeg aldri blir ferdig med å rydde/stable for vet ikke hvor jeg skal gjøre av ting. Kunne aldri kjøpt en leilighet med bare et soverom mer som kun er noen få kvm større i hvert fall. Har to barn. Anonymous poster hash: 7ea67...9a4
Bananen Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 Er oppvokst i en 4-roms på ca 70/75 kvadrat. Syntes det var helt greit, savnet ingenting. Men som voksen savner jeg hage og mere bodplass, muligheten til å parkere rett utenfor og garasje så gubben kan skru bil hjemme. Men vi ønsker oss også 3 barn med tiden, foreldrene mine hadde bare to. Så selv om jeg hadde en god oppvekst i en liten leilighet, uten å savne noe da, så har vi kjøpt oss hus:)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #7 Skrevet 7. oktober 2013 Nei, men vi bodde tidligere i en tre-roms på 77 kvm. Ser ikke helt for meg hvordan man kunne få inn enda ett soverom der uten at alle rom ville blitt veldig trange. Anonymous poster hash: bc7e4...20f Hm, jeg har bodd i en treroms på 64 kvadrat uten at noen av rommene var trange. Hadde leiligheten vært på 77 kvadrat kunne man jo hatt et soverom til på 12 kvadrat, og det er ganske stort. Men planløsning har nok mye å si. Anonymous poster hash: 0d6f2...1ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå