Gå til innhold

Kjenner dere noen som spiser dansk salami?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er disse menneskene? Livsstil, bostatus, yrke, inntekt, barn, alder...?

Anonymous poster hash: a8ceb...e25

Fortsetter under...

Skrevet

????

Anonymous poster hash: 2df18...74c
Skrevet

Hva i alle dager er galt med dansk salami?

Skrevet

ja, NAM ! jeg ELSKER DEN !

synd jeg er gravid og ikke kan spise det, gleder meg til jeg har født !

Jobber 100%, god utdanning, tjener selv rundt en halv mill, gravid med barn nr 2, er 25 år ?? tjah.. en ganske så alminnelig salamispiser sikkert ;)

Anonymous poster hash: 09aa1...831
Skrevet

Datteren min på 5 år synes det er kjempegodt, med agurkskiver på. Så vi kjøper en pakke stort sett hver sommer, når vi er i Danmark :)

Anonymous poster hash: 7080e...09c
Skrevet

Pappa spiser dansk salami eller salami som de kaller det i Danmark. Han er dansk og bor i Danmark :D

Anonymous poster hash: 06b41...758

Annonse

Skrevet

Øhh...det er billig mukmat med 50% fett!

Skrevet

Er det galt å spise dansk salami også nå på DIB.

Anonymous poster hash: 2df18...74c
Skrevet

Hvordan er disse menneskene? Livsstil, bostatus, yrke, inntekt, barn, alder...?

jeg spiser dansk salami!!

Er høyt utdannet (mastergrad), samboer, to barn, tidlig 30-åra, tjener 650 000 i året som prosjektleder, bor i leilighet på østkanten i Oslo... noe mer du vil vite om meg? Jeg spiser også taco, grandiosa, pølse og lompe og elsker ostesmørbrød varmet i mikroen..

Anonymous poster hash: efd09...2aa

Skrevet

Hva, er det billug? Giiid, tenk om noen skulle se oss handle noe billig. Takk for advarselen du. :P

Muk er bra. Vi trenger å utnytte så mye som mulig av kjøttet. Maten smaker godt, og så lenge man ikke lever på salami alene er ikke fettinnholdet noe å bry seg med. Du vet at MUK står for maskinelt utbeinet kjøtt? Det betyr bare at det er en maskin som har stått for å skille kjøtt fra bein, i stedet for mennesker. Ikke innbild deg at alt menneskeutbeinet kjøtt er fritt for sener. Det har fint lite å si når kjøttet uansett skal finkvernes. Men for all del... kjøp dyreste sort du, hvis du foretrekker det. Husk å kjøpe ekstra mager igså. :P

Skrevet

Jeg! Er 30 år, tjener 400.000 i året, jobber fullt innen økonomi. Har noe utdannelse, men ikke fullført bachelorgrad enda. Er på vei ;)

Eier hus i Oslo.

Har ett barn, mann, drikker grønnsaksjuicer jeg presser selv og holder meg unna det meste av sukker. Er superflink til å bake. Spiller GTA og COD online på kveldene. Driter i om det er MUK eller ei.

Passer jeg inn i profilen din?

Anonymous poster hash: 53452...405

Skrevet

Ja, jeg gjorde det!! Men da jeg fant ut at de spiste dansk salami, har jeg kuttet dem helt ut! Det funker bare ikke for meg, blir kvalm bare jeg tenker på dem!

Ja... Eh...

Anonymous poster hash: 950b5...8d0

Annonse

Skrevet

Ja, jeg gjorde det!! Men da jeg fant ut at de spiste dansk salami, har jeg kuttet dem helt ut! Det funker bare ikke for meg, blir kvalm bare jeg tenker på dem!

Ja... Eh...

Anonymous poster hash: 950b5...8d0

nei, kan da ikke omgås slike mennesker, skamme seg ;)

Anonymous poster hash: 09aa1...831

Skrevet

Vi trenger litt fett alle mann, om dagsrasjonen kommer fra salami eller noe annet spiller da ingen rolle.

Muk er da ikke feil å spise, vi kan virkelig ikke bare spise filetene fra dyrene vi slakter altså, vi må spise mest mulig av dyret, og muk-kjøtt egner seg ypperlig til finkvernet mat.

Anonymous poster hash: 7080e...09c

Skrevet

:o  :o  :o  For en latterlig konklusjon HI!!!

Skrevet

Jeg! Er 23 år, to barn, samboer, eier bolig, tjener ikke mer enn 150000 pluss/minus. Er student så har også stipend. Er høyere utdannet.

Anonymous poster hash: 2810b...95f

Skrevet

Mannen kjøper den hvis vi ikke pressiserer hvilken salami han skal kjøpe. Han spiser noen skiver og så kaster jeg resten når den går ut på dato.

Han er meget høyt utdannet, over 40, stor enebolig, tjener ca 800.000,-, snill, hjemmekjær, liker å holde seg aktiv, glad i hytteliv og friluftsliv, ekstremt lite opptatt av statussymboler.

Anonymous poster hash: 852bf...c6e
Skrevet

De fleste jeg kjenner som spiser dansk salami har faktisk lavere utdanning (ikke at det er noe galt i det!).

Bortsett fra ei, hun har to høyere utdanninger og kommer fra en "statusfamilie" som er ganske godt bemidlet.

Jeg liker salami, men har sluttet å spise det fordi jeg ikke tåler svinekjøtt noe særlig.

Kjøper kanskje en pakke i året, men da er det norsk type, eller helst mer chorico-lignende.

Helt fra jeg var lita (6 år) har jeg unngått danske røde pølser og dansk rød salami. Jeg var da veldig glad i vanlig salami, og har smakt begge deler, men husker jeg sa til mamma og pappa at det var noe galt med de pølsene, at det var noe galt med det rødstoffet som ikke var bra å spise. Jeg gikk heller sulten enn å spise røde pølser - selv om jeg smaksmessig syntes de var greie.

Så jeg tror det må være noe i det fargestoffet som jeg ikke tåler siden jeg hele livet har hatt så sterk aversjon mot det!

Anonymous poster hash: 508f0...c7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...