Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hvordan er det dersom jeg blir gravid mens jeg fortsatt er ute i permisjon? jeg har jobbet 6 av de 10 siste månedene før den permisjonen jeg er i nå, men avdelingen jeg har jobbet i ble lagt ned da jeg var gravid. Hva skjer dersom jeg blir gravid igjen? vi har ikke begynt å prøve enda, men vurderer det. Vi klarer oss fint økonomisk uansett. Anonymous poster hash: 982c3...71e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆☆☆ Skrevet 7. oktober 2013 #2 Del Skrevet 7. oktober 2013 Permisjonspengar er likestilt med lønn, du får altså oermisjonspengar basert på permisjonen. Det samme gjeld for dagpengar om du kvalifiserar for det etter denne permisjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Del Skrevet 7. oktober 2013 Permisjonspengar er likestilt med lønn, du får altså oermisjonspengar basert på permisjonen. Det samme gjeld for dagpengar om du kvalifiserar for det etter denne permisjonen. Det er betryggende å vite! takk! Anonymous poster hash: 982c3...71e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #4 Del Skrevet 7. oktober 2013 men om du har 80 % av lønn nå, så vil du jo få max 80 % av din opprinnelige lønn (hvis du velger 100 % dekning) neste gang, eller 80 % av 80 %.. (hvis du skjønner) Anonymous poster hash: c8412...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #5 Del Skrevet 7. oktober 2013 okei, skjønner. takk:) har 80% nå. Anonymous poster hash: 982c3...71e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå