Gå til innhold

Er det sånn "bleiekrig" enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker for seks år siden, da førstemann kom, at det var såkalt "bleiekrig" med klippekort, tre for to etc... Superbillig...

Er det sånn enda? Hvor er i tilfelle bleiene billigst? Tenker først og fremst på Pampers og Libero (billigmerkene er kanskje like bra???)

Anonymous poster hash: 6f59d...c4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Billigmerkene er bedre etter min mening.

Skrevet

Meny har 2 pakker for 75. Gjelder fra størrelse 3. Kan blande merker og størrelser.

Anonymous poster hash: 16ef0...53c

Skrevet

Ok! Generelt, eller er det noen som er bedre enn andre? Har nok skjedd mye på bleiefronten på seks år ;)

Anonymous poster hash: 03593...60a

Skrevet

Vi likar billigmerka best. Dei er så billige at dei knapt merkast på hushaldningsbudsjettet i tillegg til å vere bedre.

Skrevet

Hehe, så bra ;) Noen billigmerker som er bedre enn andre? Og finnes de fra nyfødt?

Skrevet

Dei finst frå str 3. Coop og rema er best, dei er i praksis kliss like. First price har vi berre prøvd buksebleier, likte ikkje dei særlig. Vi brukar muumi buksebleier på natt, dei er å få på rema og bunnpris.

Skrevet

Ok, så det er kun Libero og Pampers som har nyfødt da?

Skrevet

Ok, så det er kun Libero og Pampers som har nyfødt da?

Kun dei eg har sett (dei er forresten kjempebillige i str 1 og 2). Pampers fann vi ubrukelige, dei er tilsatt eitt eller anna lotiongreier som gjer at dei stinkar ved den minste tissedrope. Libero er greie.
Skrevet

Vi brukte libero i str 1 og 2. Koster ingenting. Kiwi har vel 4 for 3 tror jeg? Klippekort iallefall. Samme men Rimi tror jeg.

Men etter nyfødtperioden prøvde jeg rema sine. De er akkurat like gode (om ikke bedre) enn libero. Pampers har jeg aldri likt. Lukter og siger veldig fort.

Har prøvd både rema og coop sine. Sverger til rema da det er der jeg stort sett handler :)

Anonymous poster hash: 5c93e...05d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...