MammantilNurket Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Mandag: Kyllingsalat Tirsdag: Sushi Onsdag: Hjemmelaget sashimi Torsdag: Hjemmelaget suppe av broccoli og blomkål Fredag: Hjemmelaget pizza Lørdag: Tartarsmørbrød Søndag: Kokt torsk med gulrøtter, kokte poteter og Sandefjordsmør. Hva tenker dere?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Tenker at jeg tirsdag, onsdag og lørdag hadde unngått å spise middag Men alle andre dagene fristet Anonymous poster hash: d31a3...a38
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Tenker at det hørtes godt ut ;) Her blir det Fårikål fra i går Viltgryte med potetstappe Spagetti, kabonadedeig, tomatsaus og stekte grønnsaker Enkel lapskaus Taco Grilles svinefilet med ovnsbakte poteter og stekte grønnsaker Middag hos svigermor (sikkert bankekjøtt, kjøttsuppe eller steik, det er typiske søndagsmiddager der i huset) [i]Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: 46687a9b352bb96b512731a6e6caa6a2"] 46687...6a2 [/acronym] [/i]
Edelweis Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Spicy kjøttboller med potetsalat og salat spagetti og kjøttdeig pølsegrateng pytt i panne(ikke hjemmelaget :-o ) Fiskepinner wok med kylling grønnsakssuppe med pølse. :-)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 Her er middagsplanen: Mandag: Fullkornsspagetti med pølser og grønnsaker Tirsdag: Fiskekaker, poteter og gulrøtter Onsdag: Kylling og bakte rotgrønnsaker med soppsaus Torsdag: Helstekt ørret med rotmos Fredag: Hjemmelaget vegetarpizza med grov bunn og salat Lørdag:Helstekt kalkunfile med ris, salat og paprika og hvitløk saus Søndag: Elgryte med potetmos og brokkoli Anonymous poster hash: 9fb5c...032
TøffiTrynet☠ Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg tenker at jeg vil spise middag med deg denne uka! Jeg har en mann som er veldig tradisjonell i matveien.. :-P Men denne uka har jeg høstferie sammen med ungene, og da bestemmer jeg! (Og han får spise det som står på bordet, eller ta seg en skive.. ) Mandag: Shepherds Pie etter oppskrift av Gordon Ramsay. Tirsdag: Ovnsbakt torsk med pesto. Bacon, epler og sopp stekes sammen og haes ved siden av. Båndspagetti til. Onsdag: Tomatsuppe med egg, makaroni og pølse. Hjemmebakte rundstykker. Torsdag: Grove fiskekaker med hvitløk og soltørka tomat i grove hamburgerbrød med råkostsalat, og hjemmelaget remulade til. Fredag: Kylling Korma med basmatiris og salat, popadums, raita, mangochutney og nanbrød. Lørdag: Biffsnadder av elg med båtpoteter og peppersaus. Søndag: Laksewok med masse friske grønnsaker, eggnudler og østers/vårløksaus. Dette har jeg og ungene bestemt for denne uka.
MammantilNurket Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2013 Så spennende menyer dere har! Ble skikkelig inspirert
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #8 Skrevet 7. oktober 2013 Mandag : sprøytet torsk med potetstappe og grønnsaker Tirsdag : kjøttsuppe Onsdag: pølse/brokoli grateng Torsdag: fiskepinner med tilbehør Fredag : havets skattekiste Lørdag: hjemmelaget pizza Søndag: elgsteik med tilbehør og Eplekake med is til dessert. Anonymous poster hash: 2cec8...e2f
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #9 Skrevet 7. oktober 2013 * sprøstekt i stedet for sprøytet Anonymous poster hash: 2cec8...e2f
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #10 Skrevet 7. oktober 2013 - stekt torsk og lyr, med grønnsaker og poteter - viltgryte med ris og salat - kylling salat/evt pita med kylling - fisk av et eller annen slag (mannen skal ordne noe, jeg skal på shopping ) - taco -pølser (vi skal på jakt) - Vilt kjøtt (steik eller biff), fløtegratinerte poteter, grønnsaker Anonymous poster hash: 57633...f48
*Yuna* Skrevet 7. oktober 2013 #11 Skrevet 7. oktober 2013 Mandag: Lapskaus Tirsdag: Hjemmelaget fiskegrateng Onsdag: Wok med kylling og fullkornsnudler Torsdag: Salat med spekeskinke og pasta Fredag: Enchiladas Lørdag: Tapas Søndag: Pizza med biff, cheerytomater og mozzarella.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå