Gå til innhold

Hvor mye tror dere det koster å totalrenovere kjøkkenet på 15 kvm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på ikea kjøkken.KLan gjøre litt selv .Men må ha snekker til å legge gulv.rørlegger til nye rør.

Anonymous poster hash: 92c5a...f75

Fortsetter under...

Skrevet

100 000kr- ish

Skrevet

Koster det virkelig 100 000 kr.Det var litt mye.Men utrolig dyrt å pusse opp.Å mye jeg ikke klarer selv.Er det noen som vet om en flink håndverker som ønsker litt ekstra arbeid?

Skrevet

Kommer jo litt an på hvor mye jobb det er å gjøre rør/elektrikerarbeid, hvilke hvitevarer du velger, vask, blandebateri, benkeplater osv.

Tror mitt kjøkken kom på ca den prisen med alt. Men da gjorde jeg ingenting selv.

Skrevet

Jeg tenkte å rive av panel ,sparkle ,pusse male .RIVE KJØKKEN SELV.mEN RESTEN MÅ JEG HA HJELP TIL,.Satte du bort sånt arbeid også?Eller trengte du ikke gjøre sånn hos deg?

Skrevet

Vi brukte ca 40.000 i vår. Kjøpte utstillingskjøkken på ikea inkl. hvitevarer til 23.000,-. Fikk lagt opp helt nye rør til kjøkkenet av rørlegger. Gulv og vegger ordnet vi selv.

Anonymous poster hash: c9dc6...835

Annonse

Skrevet

Mye som er mulig å få til for en rimelig penge, men det spørs hvor moderne du skal ha det. Siden du skal pusse opp regner jeg med at du vil gjør det moderne. Vi lager f. eks til to leiligheter i huset, der koster kjøkkenet oss ca 15 000 kr stk (heia finn.no :D ). Da har vi hatt rørlegger (lovpålagt), resten gjør vi selv. Fant en del fine hvitevarer (også integrerte) til lave priser. Kjøkkenskrogene har vi fått gratis. Alt i alt, ser faktisk kjøkkenene ganske freshe ut.

Nå skal vi pusse opp hos oss også, og da regner vi med ca 100 000-150 000 kr.. Da blir det jo en annen standard på hvitevarene, vil ha integrerte, bred induksjonstopp, fin benkeplate. Og så er jo størrelsen betraktelig større, selve kjøkken med spisedel er på ca 50 m2.

Anonymous poster hash: 2a8ff...0a2
Skrevet

Vi driver på med kjøkkenoppussing nå, hvor vi kjøpte et kjøkken brukt på finn for 3000kr inkl hvitevarer(men vi endte opp med å kjøpe ny platetopp/innbyggingsovn da dette var ganske slitt!). Samboern er tømrer så han har tatt hele tømrerbiten, og far hans har hjulpet oss med rørlegging. Vi rev alt og har lektet ut/lagt på ekstra isolasjon, samt revet en bærevegg hvor vi måtte sette inn ståldrager.

Totalt tror jeg prisen er kommet på rundt 80-90000. Men da er elektrikerregningen alene på drøye 30000(inkl nytt sikringsskap).

Anonymous poster hash: a30b4...9e1
Skrevet

Jeg bor i blokk så trenger ikke rive tømmervegger osv.Men litt å ta tak i fordet.Lurer på om jeg har energi til det.Har renovert et soverom å det var mye jobb.

Skrevet

Vi har like stort kjøkken. Trengte ikke nye rør, men ellers er gulv, vegger (fliser) og innredning ny. Gjorde alt selv, og det kom på ca 20 000.

Anonymous poster hash: 5b924...26b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...