Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Skal prøve å gjøre innlegget kort. Bestevenninnen min betyr uendelig mye for meg. Siden vi var 18 har vi vært separert lenge på grunn av flytting, studier osv. For tre år siden flyttet jeg tilbake til byen hun bor i nå og det gikk opp for meg hvor mye jeg hadde savnet henne. Men nå har jeg og mannen nettopp flyttet utenlands mye på grunn av hans jobb. Hun har vært på besøk her og har falt litt for en kollega av meg som er en del eldre enn oss. Nå ønsker hun å flytte etter oss, til samme by. For "å starte et nytt liv" Første tanken min var jo at det kom til å bli fantastisk men nå tviler jeg litt. For det er jo rimelig spesielt at en kvinne på 34 flytter etter bestevenninnen når hun har leilighet og fast jobb i et helt annet land? Jeg tror hun flykter fra et forhold som gikk i vasken og det tror jeg gikk veldig innpå henne, spesielt nå som denne mannen har ny dame med barn og hele pakka. Siste hun sa til meg var at hun ville sjekke opp denne kollegaen min, for hun var skråsikker på at han ville falle for henne(ja, hun er penere enn ham) og så skulle hun bygge et nytt liv med ham og bli fin frue og få hans barn. Jeg satt kaffen litt i halsen ja...Er hun deprimert kanskje? Eller bare ekstremt forvirret? For dette er jo ikke helt normalt? Anonymous poster hash: 7237a...890
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Om hun ikke har mann og barn så er det lurt av henne å bytte beite, gjøre noe nytt og å være litt impulsiv. Hun har lite å tape på det. Merkelig å lure på om hun er deprimert fordi hun ønsker miljøforandring og fordi hun ønsker seg mann og barn..... Anonymous poster hash: f14b6...6de
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Hadde jeg vært 34 år og singel og barnløs, så hadde jeg nok begynt å bli desperat etter å finne noen. Synes det høres lurt ut å starte opp et nytt sted, og da er det jo sikkert fint å starte et sted der man kjenner noen (deg). Jeg ville selv vært skeptisk til å satse på et langvarig forhold med en fra en annen kultur, men det er kanskje ikke noe problem for henne? Anonymous poster hash: 2fcb7...6a5
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Min bestemors venninne gjorde det, flyttet etter min bestemor og giftet seg med broren til min bestefar. De hadde et fantastisk venskap til de døde og jeg tror ikke noen av dem angret. Anonymous poster hash: 32742...98f
Tired mama Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 Må hun flytte til et helt annen land for å sjekke opp han kollegaen din da?? Går det ikke an at hun møter han mens hun er på ferie hos dere, og så kan de se hvor det fører hen, og så deretter flytte til dette landet hvis det går bra med dette forholdet? Jeg hadde i hvert fall aldri flyttet utenlands for å sjekke opp en mann. Da hadde jeg jo sittet der med skjegget i postkassa om det ikke fungerte likevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå