Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Hei, Trenger litt råd her ang. min karriereplanlegging. Jeg jobber i offentlig sektor med it-utdannelse. Jeg føler at jeg ikke kan bli der jeg er nå, fordi jeg føler ikke at jeg får den oppfølgningen jeg får og jeg trives ikke med det jeg gjør, altså selve arbeidsoppgavene. Jeg har forsøkt å søke andre steder på samme slags jobber som den jobben jeg gjør nå og i tillegg til andre som jeg egentlig ikke er kvalifisert til (innenfor it ). Mitt ønske er å kanskje bytte felt . Men jeg har erfart at jeg aldri blir innkalt der jeg ikke har erfaring og det betyr at jeg ikke vil få muligheten til å "bytte" over til noe annet heller Er det noen her som jobber med it som har gjort det samme? Altså, jobbet feks med programmering og gått over til databaseadministrator uten problemer (må selvfølgelig gå gjennom opplæring). Hvordan gikk dere fram? I tillegg tenker jeg på videreutdanning, som feks master. Mannen min støtter dette forslaget. Er det noen som har gjort det ved siden av jobb? Hvordan og hva gjør man for å gå frem? Søker man om permisjon den tiden man studerer? Er dette noe arbeidsgiver støtter/tilrettelegger? Anonymous poster hash: 64372...b3a Anonymous poster hash: 64372...b3a
Isola&Lille+julegave Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg studerer 50% ved siden av jobb. Det går, men man må være superstrukturert. Samlingsbasert nettstudium. Ville kjørt på med master hvis du har mulighet!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 ok. har du en 100% stilling som du har redusert da eller? Anonymous poster hash: 64372...b3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå