Gå til innhold

Stjal ved uhell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på butikken med vesle gutten min. Jeg tok ved uhell ting opp i vesken min når jeg skulle ta ut lommeboka før kassen. Oppdaget når jeg kom hjem at disse lå i vesken. Jeg var så stresset at jeg gikk helt i surr.

Har så dårlig samvittighet og tenker meg tilbake til butikken for å betale for disse varene. Jeg har altså aldri stjålet noe før. Kan jeg likevel bli anmeldt for tyveri selv om jeg går tilbake og betaler for varene?

Anonymous poster hash: ec813...b16

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det har skjedd her og. Har bare gått tilbake å betalt :) du blir ikke anmeldt ;-)

Skrevet

Bare ta en telefon til butikken så går nok det helt fint. Regner med at det ikke var smykker til 2.000.000,-  ;)

Anonymous poster hash: c3d2e...b22
Skrevet

Fort gjort :) Bare forklar de saken og betal, du blir ikke anmeldt ;)

Anonymous poster hash: fb916...c7e
Skrevet

Bare gå tilbake og si du vil betale for det. Gjorde det selv en gang med epler. Rart ikke de ansatte sa noe egentlig for jeg gikk med en pose med epler i hånda, men registrerte ikke at jeg hadde glemt å betale for den før jeg satt på bussen. Satt på bussen tilbake til butikken og betalte da :P

Skrevet

Det har jeg også gjort flere ganger, i ammetåke eller bare ren distraksjon. Det går bra, de fleste blir glade for å se at du er ærlig.

En gang hadde jeg en bukse til over tusen kroner over armen da jeg spaserte rett ut av en butikk. Men da var jeg så flau at jeg 'stjal den tilbake', snek meg inn og la den på plass.

Haha, hadde vært moro å forklare DET til en butikkdetektiv!

Skrevet

Godt å høre. :) Da drar jeg opp til butikken senere i dag, kan ikke ha den dårlige samvittigheten på meg.

Anonymous poster hash: ec813...b16

Skrevet

Neida, ingen fare for det.

Stjal selv en pepsi max på narvesen for en stund siden. Hadde plukket med meg noen småting og måtte bære brusen under armen. La alle varene på disken, men ikke brusen. Merkelig at de ikke sa noe, de må jo ha sett det. 

Jeg dro tilbake etter jobb og betalte for meg :)

Skrevet

Det gjorde jeg også en gang. La ene varen oppå lokket til veska, og slengte veska bak på ryggen for å nå lommeboka som var i jakkelomma. Ble slept gjennom hele butikken av en brølende detektiv, og fikk bot. :(

Anonymous poster hash: f7558...7c0

Skrevet

jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har slengt klær jeg har tenkt å prøve over håndtaket på vogna, for så å glemme det helt og trille ut av butikken.. herlig når den alarmen går!!

Da er det bare å legge seg flat, si unnskyld unnskyld unnskyld, bli kjempe flau og så går det som regel veldig greit.. :)

Anonymous poster hash: 409fd...ccc
Skrevet

Det har jeg gjort også...så ikke at det lå flere varer under barnesete på handlevognen før jeg kom ut til bilen. Ble så redd for at de skulle komme løpende etter meg og beskylde meg for stjeling at jeg rasket av gårde. Var ikke i den butikken på mange mnd etterpå.

Anonymous poster hash: cdeac...d8c
Skrevet

Jeg som fikk bot flytta fra byen. Drar aldri tilbake. Jeg har aldri stjålet i mitt liv.

Anonymous poster hash: f7558...7c0

Skrevet

jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har slengt klær jeg har tenkt å prøve over håndtaket på vogna, for så å glemme det helt og trille ut av butikken.. herlig når den alarmen går!!

Da er det bare å legge seg flat, si unnskyld unnskyld unnskyld, bli kjempe flau og så går det som regel veldig greit.. :)

Anonymous poster hash: 409fd...ccc

Hva har de butikkannsatte sagt til deg når de oppdaga det? Trodde de deg da du sa du glemte det?

Anonymous poster hash: 82cbb...ffe

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Klarte å dra med meg en 4 pak pepsi max helt til bilen jeg, når jeg skulle lempe den på plass i bilen kom jeg på at den var jo ikke betalt!

Vi setter ikke 4 pak på kassebåndet, sier bare ifra at vi har det i kurven, siden den er tung for de ansatte å løfte rundt på.. Jeg var trøtt og stresset, kom jo heseblesende inn i butikken igjen med pakka under armen, unnskyldte meg for det hele og betalte... Han som satt i kassa bare lo litt og ristet på hodet.. flaut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...