Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Så dere henne på TV i går da hun gikk ut uten sminke? Jeg har egentlig aldri syntes at hun var så eksepsjonelt pen, bare sånn ganske pen som sikkert klareer å se bedre ut med litt sminke. Men uten sminke så jeg jo at hun rett og slett bare er helt fantastisk nydelig. For et vakkert og flott ansikt! Hun bør begynne å gå uten sminke mye oftere! Anonymous poster hash: 51031...71c
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 SÅ interessant! Jeg vrir meg av begeistring over denne observasjonen din og takker for at du delte! Anonymous poster hash: 2944a...3eb
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 SÅ interessant! Jeg vrir meg av begeistring over denne observasjonen din og takker for at du delte! Anonymous poster hash: 2944a...3eb He he, ja ikke sant!? Du kunne jo bare ha latt vær å klikke også, da ;-) HI Anonymous poster hash: 51031...71c
Birben Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg så på programmet selv og er helt enig med HI. Mye bedre uten sminke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå