mammsien Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Det er mye kjefting ang modereringen her for tiden. Jeg vil bare si at jeg syns det er veldig fint at det har svart så godt dere kan på spørsmål og at dere er synlig i forumet når det går en kule varmt her Har dere mulighet for å ta ting videre med Elin? Ser modde is redigerer på ris ros siden også uten begrunnelse så det er vel egentlig liten vits å skrive noe der. Jeg synes brukermoderatorene er kjempe flinke og setter stor pris på dere!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg forventer svar fra Elin ang. modereringen her inne! Både Moderator-IS og brukermod. burde gå noen runder på hva de skal moderere og hva som bryter reglene Anonymous poster hash: 627bd...474
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg forventer svar fra Elin ang. modereringen her inne! Både Moderator-IS og brukermod. burde gå noen runder på hva de skal moderere og hva som bryter reglene Anonymous poster hash: 627bd...474 BM sletter kun det som strider mot regler, eller noe som angriper uten å mene det, så enda noen føler at deres innlegg ikke burde slettes, kan det være flere mennesker som er støtt av utsagnet. BM må også begrunne det om de blir spurt hvorfor de sletter, man kan be Elin sette det opp igjen om grunnen ikke er god nok i dine øyne, så får Elin velge. Anonymous poster hash: 4634f...4e4
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg forventer svar fra Elin ang. modereringen her inne! Både Moderator-IS og brukermod. burde gå noen runder på hva de skal moderere og hva som bryter reglene Anonymous poster hash: 627bd...474 BM sletter kun det som strider mot regler, eller noe som angriper uten å mene det, så enda noen føler at deres innlegg ikke burde slettes, kan det være flere mennesker som er støtt av utsagnet. BM må også begrunne det om de blir spurt hvorfor de sletter, man kan be Elin sette det opp igjen om grunnen ikke er god nok i dine øyne, så får Elin velge. Anonymous poster hash: 4634f...4e4 Har tatt det opp med Elin og hun skal ta en runde på reglene med brukermoderator. Anonymous poster hash: 627bd...474
Cat.68 Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 Hei Takk for tilbakemelding. Vi prøver å gjøre så godt vi kan. Ikke alt som skjer her inne vi kan styre over. Vi har mulighet til å ta ting med Elin og det har vi også gjort. Vet at hun vil se over helgas hendelser og så vil det komme oppdateringer og oppklaringer etter hvert Mvh Brukermoderator Cat.68
mammsien Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2013 Hei Takk for tilbakemelding. Vi prøver å gjøre så godt vi kan. Ikke alt som skjer her inne vi kan styre over. Vi har mulighet til å ta ting med Elin og det har vi også gjort. Vet at hun vil se over helgas hendelser og så vil det komme oppdateringer og oppklaringer etter hvert Mvh Brukermoderator Cat.68 Takk for svar. Full forståelse for at dere ikke kan styre over alt her inne, derfor er det veldig fint når dere legger igjen innlegg om at dere ser frustrasjonen og prøver å finne ut av ting. Flott at dere har tatt det videre til Elin. Dere blir litt sånn tillitsvalgt også når dere er bm Håper dere trives i de nye rollene og at dere ønsker å fortsette.
skjotta Skrevet 7. oktober 2013 #7 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg forventer svar fra Elin ang. modereringen her inne! Både Moderator-IS og brukermod. burde gå noen runder på hva de skal moderere og hva som bryter reglene Anonymous poster hash: 627bd...474 BM sletter kun det som strider mot regler, eller noe som angriper uten å mene det, så enda noen føler at deres innlegg ikke burde slettes, kan det være flere mennesker som er støtt av utsagnet. BM må også begrunne det om de blir spurt hvorfor de sletter, man kan be Elin sette det opp igjen om grunnen ikke er god nok i dine øyne, så får Elin velge. Anonymous poster hash: 4634f...4e4 unnskyld at jeg blander meg, men det vil jo si at jeg kan rapportere hvilket som helst innlegg til brukermoderatorene og si at jeg føler meg støtt og så blir det slettet? innlegg som ikke bryter regles skal ikke slettes eller redigeres....
Cat.68 Skrevet 7. oktober 2013 #8 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg forventer svar fra Elin ang. modereringen her inne! Både Moderator-IS og brukermod. burde gå noen runder på hva de skal moderere og hva som bryter reglene Anonymous poster hash: 627bd...474 BM sletter kun det som strider mot regler, eller noe som angriper uten å mene det, så enda noen føler at deres innlegg ikke burde slettes, kan det være flere mennesker som er støtt av utsagnet. BM må også begrunne det om de blir spurt hvorfor de sletter, man kan be Elin sette det opp igjen om grunnen ikke er god nok i dine øyne, så får Elin velge. Anonymous poster hash: 4634f...4e4 unnskyld at jeg blander meg, men det vil jo si at jeg kan rapportere hvilket som helst innlegg til brukermoderatorene og si at jeg føler meg støtt og så blir det slettet? innlegg som ikke bryter regles skal ikke slettes eller redigeres.... Hvis du rapporterer noe så kan ikke vi brukermoderatorer se det da rapporteringer går direkte til moderator-is og til admin. Vi kan slette tråder men ikke kommentere på slettete tråder derfor unngår vi å gjøre det med mindre hi har bedt oss om å slette sin egen tråd. Vi kan også gjemme tråder vi er usikker på, og da kan admin åpne de igjen etter å ha sett på dem. Derfor er det greit at dere klager til admin hvis dere er uenige så kan de åpne dem igjenn hvis det viser seg at vi tatt feil eller mistolket noe. Det mest vanlige fra oss vil være redigering av tråder, og da skal vi skrive grunnen til hvorfor vi redigert og skrive under med nick slik at dere vet hvem som redigert og hvorfor. mvh Cat.68 brukermodetor
skjotta Skrevet 7. oktober 2013 #9 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg forventer svar fra Elin ang. modereringen her inne! Både Moderator-IS og brukermod. burde gå noen runder på hva de skal moderere og hva som bryter reglene Anonymous poster hash: 627bd...474 BM sletter kun det som strider mot regler, eller noe som angriper uten å mene det, så enda noen føler at deres innlegg ikke burde slettes, kan det være flere mennesker som er støtt av utsagnet. BM må også begrunne det om de blir spurt hvorfor de sletter, man kan be Elin sette det opp igjen om grunnen ikke er god nok i dine øyne, så får Elin velge. Anonymous poster hash: 4634f...4e4 unnskyld at jeg blander meg, men det vil jo si at jeg kan rapportere hvilket som helst innlegg til brukermoderatorene og si at jeg føler meg støtt og så blir det slettet? innlegg som ikke bryter regles skal ikke slettes eller redigeres.... Hvis du rapporterer noe så kan ikke vi brukermoderatorer se det da rapporteringer går direkte til moderator-is og til admin. Vi kan slette tråder men ikke kommentere på slettete tråder derfor unngår vi å gjøre det med mindre hi har bedt oss om å slette sin egen tråd. Vi kan også gjemme tråder vi er usikker på, og da kan admin åpne de igjen etter å ha sett på dem. Derfor er det greit at dere klager til admin hvis dere er uenige så kan de åpne dem igjenn hvis det viser seg at vi tatt feil eller mistolket noe. Det mest vanlige fra oss vil være redigering av tråder, og da skal vi skrive grunnen til hvorfor vi redigert og skrive under med nick slik at dere vet hvem som redigert og hvorfor. mvh Cat.68 brukermodetor men er da "xxx følte seg støtt av denne posten, derfor redigerte vi den bort" god nok grunn? alt man sier kan virke støtende på noen...
Cat.68 Skrevet 7. oktober 2013 #10 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg forventer svar fra Elin ang. modereringen her inne! Både Moderator-IS og brukermod. burde gå noen runder på hva de skal moderere og hva som bryter reglene Anonymous poster hash: 627bd...474 BM sletter kun det som strider mot regler, eller noe som angriper uten å mene det, så enda noen føler at deres innlegg ikke burde slettes, kan det være flere mennesker som er støtt av utsagnet. BM må også begrunne det om de blir spurt hvorfor de sletter, man kan be Elin sette det opp igjen om grunnen ikke er god nok i dine øyne, så får Elin velge. Anonymous poster hash: 4634f...4e4 unnskyld at jeg blander meg, men det vil jo si at jeg kan rapportere hvilket som helst innlegg til brukermoderatorene og si at jeg føler meg støtt og så blir det slettet? innlegg som ikke bryter regles skal ikke slettes eller redigeres.... Hvis du rapporterer noe så kan ikke vi brukermoderatorer se det da rapporteringer går direkte til moderator-is og til admin. Vi kan slette tråder men ikke kommentere på slettete tråder derfor unngår vi å gjøre det med mindre hi har bedt oss om å slette sin egen tråd. Vi kan også gjemme tråder vi er usikker på, og da kan admin åpne de igjen etter å ha sett på dem. Derfor er det greit at dere klager til admin hvis dere er uenige så kan de åpne dem igjenn hvis det viser seg at vi tatt feil eller mistolket noe. Det mest vanlige fra oss vil være redigering av tråder, og da skal vi skrive grunnen til hvorfor vi redigert og skrive under med nick slik at dere vet hvem som redigert og hvorfor. mvh Cat.68 brukermodetor men er da "xxx følte seg støtt av denne posten, derfor redigerte vi den bort" god nok grunn? alt man sier kan virke støtende på noen... Men var det oss brukermoderatorer som redigerte den bort, eller var det moderator-is?. Litt vanskelig for meg å svare utfra noen annens moderering en min egen, eller uten å vite hva som som stod i utgangspunktet. Det beste å gjøre er å sende admin mail hvis man er uenig i moderering så sjekker dem det ut. mvh Cat.68 brukermoderator
skjotta Skrevet 7. oktober 2013 #11 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg forventer svar fra Elin ang. modereringen her inne! Både Moderator-IS og brukermod. burde gå noen runder på hva de skal moderere og hva som bryter reglene Anonymous poster hash: 627bd...474 BM sletter kun det som strider mot regler, eller noe som angriper uten å mene det, så enda noen føler at deres innlegg ikke burde slettes, kan det være flere mennesker som er støtt av utsagnet. BM må også begrunne det om de blir spurt hvorfor de sletter, man kan be Elin sette det opp igjen om grunnen ikke er god nok i dine øyne, så får Elin velge. Anonymous poster hash: 4634f...4e4 unnskyld at jeg blander meg, men det vil jo si at jeg kan rapportere hvilket som helst innlegg til brukermoderatorene og si at jeg føler meg støtt og så blir det slettet? innlegg som ikke bryter regles skal ikke slettes eller redigeres.... Hvis du rapporterer noe så kan ikke vi brukermoderatorer se det da rapporteringer går direkte til moderator-is og til admin. Vi kan slette tråder men ikke kommentere på slettete tråder derfor unngår vi å gjøre det med mindre hi har bedt oss om å slette sin egen tråd. Vi kan også gjemme tråder vi er usikker på, og da kan admin åpne de igjen etter å ha sett på dem. Derfor er det greit at dere klager til admin hvis dere er uenige så kan de åpne dem igjenn hvis det viser seg at vi tatt feil eller mistolket noe. Det mest vanlige fra oss vil være redigering av tråder, og da skal vi skrive grunnen til hvorfor vi redigert og skrive under med nick slik at dere vet hvem som redigert og hvorfor. mvh Cat.68 brukermodetor men er da "xxx følte seg støtt av denne posten, derfor redigerte vi den bort" god nok grunn? alt man sier kan virke støtende på noen... Men var det oss brukermoderatorer som redigerte den bort, eller var det moderator-is?. Litt vanskelig for meg å svare utfra noen annens moderering en min egen, eller uten å vite hva som som stod i utgangspunktet. Det beste å gjøre er å sende admin mail hvis man er uenig i moderering så sjekker dem det ut. mvh Cat.68 brukermoderator dette er ikke noe som har skjedd. jeg spør om det kan skje? kan dere redigere bort ett innlegg bare fordi noen sier de føler seg støtt av det? la meg dikte opp ett eksempel. jeg sier at jeg synes griser er direkte stygge og lukter pyton! XXX har en kjælegris som hun er veldig glad i. hun vet at Cat.68 er brukermoderator og sender deg derfor en melding der hun forteller om hvor støtt hun føler seg fordi hun har en personlig fobindelse til griser og synes de er vakre og lukter deilig. hun blir lei seg når noen sier stygge ting om griser. hvem har retten her? har jeg lov til å mene hva jeg vil om griser, eller blir innlegget mitt redigert bort fordi noen følte seg støtt over meningen min?
Gjest novembertretten Skrevet 7. oktober 2013 #12 Skrevet 7. oktober 2013 Nå kan alle som oppretter en tråd få den slettet dersom noen som svarer er uenige med dem. Det har brukermoderator skrevet svart på hvitt på ris og ros. Helt utrolig! Hvem gidder delta i en diskusjon dersom den kan bli borte pga. at HI får svar de ikke liker? Sjokkert over nivået her inne, vet Egmont, eller hvem det nå enn er som eier dette forumet at brukermoderatorer kan operere på denne måten? Det er ihvertfall ikke lov på forum som f.eks Kvinneguiden.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #13 Skrevet 7. oktober 2013 Nå kan alle som oppretter en tråd få den slettet dersom noen som svarer er uenige med dem. Det har brukermoderator skrevet svart på hvitt på ris og ros. Helt utrolig! Hvem gidder delta i en diskusjon dersom den kan bli borte pga. at HI får svar de ikke liker? Sjokkert over nivået her inne, vet Egmont, eller hvem det nå enn er som eier dette forumet at brukermoderatorer kan operere på denne måten? Det er ihvertfall ikke lov på forum som f.eks Kvinneguiden. Siden du misliker brukermoderatorene og reglene her inne så mye ,synes jeg du burde holde deg på KG som er så mye bedre. Det sutret deres begynner å bli direkte barnslig. Det er ikke noe tvang å henge her inne. Anonymous poster hash: 738d0...db3
Gjest novembertretten Skrevet 7. oktober 2013 #14 Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Nå kan alle som oppretter en tråd få den slettet dersom noen som svarer er uenige med dem. Det har brukermoderator skrevet svart på hvitt på ris og ros. Helt utrolig! Hvem gidder delta i en diskusjon dersom den kan bli borte pga. at HI får svar de ikke liker? Sjokkert over nivået her inne, vet Egmont, eller hvem det nå enn er som eier dette forumet at brukermoderatorer kan operere på denne måten? Det er ihvertfall ikke lov på forum som f.eks Kvinneguiden. Siden du misliker brukermoderatorene og reglene her inne så mye ,synes jeg du burde holde deg på KG som er så mye bedre. Det sutret deres begynner å bli direkte barnslig. Det er ikke noe tvang å henge her inne. Anonymous poster hash: 738d0...db3 Ingen som tvinger deg til å lese disse trådene heller. Hvorfor gå inn i en tråd som omhandler moderering, for så å sutre og klage over at DU SELV må lese den? Endret 7. oktober 2013 av novembertretten
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #15 Skrevet 7. oktober 2013 Nå kan alle som oppretter en tråd få den slettet dersom noen som svarer er uenige med dem. Det har brukermoderator skrevet svart på hvitt på ris og ros. Helt utrolig! Hvem gidder delta i en diskusjon dersom den kan bli borte pga. at HI får svar de ikke liker? Sjokkert over nivået her inne, vet Egmont, eller hvem det nå enn er som eier dette forumet at brukermoderatorer kan operere på denne måten? Det er ihvertfall ikke lov på forum som f.eks Kvinneguiden. Dette må være 5.? 6.? gangen jeg leser du skriver dette her! Du og et par andre har virkelig forsuret forumet med deres negative kommentarer og kverulering, hvorfor er dere fortsatt her på dette drittforumet om det er så forbanna teit her? Og nei, trådene blir nok ikke slettet bare fordi noen ber om det. Regner med det blir sett på innholdet i tråden før man tar et standpunkt. Er ikke sånn at alt som blir rapportert blir slettet heller. Men det som blir rapportert, som mod. er enig, i vil så klart bli slettet. Du gjør deg virkelig vanskelig, du?? Anonymous poster hash: 00754...92f
Gjest novembertretten Skrevet 7. oktober 2013 #16 Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Nå kan alle som oppretter en tråd få den slettet dersom noen som svarer er uenige med dem. Det har brukermoderator skrevet svart på hvitt på ris og ros. Helt utrolig! Hvem gidder delta i en diskusjon dersom den kan bli borte pga. at HI får svar de ikke liker? Sjokkert over nivået her inne, vet Egmont, eller hvem det nå enn er som eier dette forumet at brukermoderatorer kan operere på denne måten? Det er ihvertfall ikke lov på forum som f.eks Kvinneguiden. Dette må være 5.? 6.? gangen jeg leser du skriver dette her! Du og et par andre har virkelig forsuret forumet med deres negative kommentarer og kverulering, hvorfor er dere fortsatt her på dette drittforumet om det er så forbanna teit her? Og nei, trådene blir nok ikke slettet bare fordi noen ber om det. Regner med det blir sett på innholdet i tråden før man tar et standpunkt. Er ikke sånn at alt som blir rapportert blir slettet heller. Men det som blir rapportert, som mod. er enig, i vil så klart bli slettet. Du gjør deg virkelig vanskelig, du?? Anonymous poster hash: 00754...92f Tror du er litt tommelomsk nå! Jeg har ikke skrevet det 5-6 ganger...... Flere andre som har skrevet lignende da. Kanskje du leser samme tråden igjen og igjen, noe som er litt merkelig da du tydeligvis er så lei av disse trådene. Ingen tvang å lese de vet du! Og det du sier om at trådene ikke blir slettet fordi noen ber om det er helt feil. På ris og ros har brukermoderator skrevet, svart på hvitt, at de sletter om HI ønsker det.... Sånn, nå måtte jeg skrive det enda en gang, siden du tydeligvis ikke hadde fått de med deg! Hopp over disse trådene du, det er HELT frivillig å lese de! Endret 7. oktober 2013 av novembertretten
Bananen Skrevet 7. oktober 2013 #17 Skrevet 7. oktober 2013 Nå kan alle som oppretter en tråd få den slettet dersom noen som svarer er uenige med dem. Det har brukermoderator skrevet svart på hvitt på ris og ros. Helt utrolig! Hvem gidder delta i en diskusjon dersom den kan bli borte pga. at HI får svar de ikke liker? Sjokkert over nivået her inne, vet Egmont, eller hvem det nå enn er som eier dette forumet at brukermoderatorer kan operere på denne måten? Det er ihvertfall ikke lov på forum som f.eks Kvinneguiden. Dette må være 5.? 6.? gangen jeg leser du skriver dette her! Du og et par andre har virkelig forsuret forumet med deres negative kommentarer og kverulering, hvorfor er dere fortsatt her på dette drittforumet om det er så forbanna teit her? Og nei, trådene blir nok ikke slettet bare fordi noen ber om det. Regner med det blir sett på innholdet i tråden før man tar et standpunkt. Er ikke sånn at alt som blir rapportert blir slettet heller. Men det som blir rapportert, som mod. er enig, i vil så klart bli slettet. Du gjør deg virkelig vanskelig, du?? Anonymous poster hash: 00754...92f Tror du er litt tommelomsk nå! Jeg har ikke skrevet det 5-6 ganger...... Flere andre som har skrevet lignende da. Kanskje du leser samme tråden igjen og igjen, noe som er litt merkelig da du tydeligvis er så lei av disse trådene. Ingen tvang å lese de vet du! Og det du sier om at trådene ikke blir slettet fordi noen ber om det er helt feil. På ris og ros har brukermoderator skrevet, svart på hvitt, at de sletter om HI ønsker det.... Sånn, nå måtte jeg skrive det enda en gang, siden du tydeligvis ikke hadde fått de med deg! Hopp over disse trådene du, det er HELT frivillig å lese de! La dem holde på. De skylder på oss for å spamme ned, så er det jammen meg dem som gjør det sjøl. Vi har holdt oss til riktig forum, og siden vi skriver med nick er det lettest å peke på oss som syndebukker. Men de er ikke noe bedre sjøl. Syns dette begynner å bli riktig så underholdende jeg. Lo så tårene trilla istad:P
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #18 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg forventer svar fra Elin ang. modereringen her inne! Både Moderator-IS og brukermod. burde gå noen runder på hva de skal moderere og hva som bryter reglene Anonymous poster hash: 627bd...474 BM sletter kun det som strider mot regler, eller noe som angriper uten å mene det, så enda noen føler at deres innlegg ikke burde slettes, kan det være flere mennesker som er støtt av utsagnet. BM må også begrunne det om de blir spurt hvorfor de sletter, man kan be Elin sette det opp igjen om grunnen ikke er god nok i dine øyne, så får Elin velge. Anonymous poster hash: 4634f...4e4 unnskyld at jeg blander meg, men det vil jo si at jeg kan rapportere hvilket som helst innlegg til brukermoderatorene og si at jeg føler meg støtt og så blir det slettet? innlegg som ikke bryter regles skal ikke slettes eller redigeres.... Hvis du rapporterer noe så kan ikke vi brukermoderatorer se det da rapporteringer går direkte til moderator-is og til admin. Vi kan slette tråder men ikke kommentere på slettete tråder derfor unngår vi å gjøre det med mindre hi har bedt oss om å slette sin egen tråd. Vi kan også gjemme tråder vi er usikker på, og da kan admin åpne de igjen etter å ha sett på dem. Derfor er det greit at dere klager til admin hvis dere er uenige så kan de åpne dem igjenn hvis det viser seg at vi tatt feil eller mistolket noe. Det mest vanlige fra oss vil være redigering av tråder, og da skal vi skrive grunnen til hvorfor vi redigert og skrive under med nick slik at dere vet hvem som redigert og hvorfor. mvh Cat.68 brukermodetor men er da "xxx følte seg støtt av denne posten, derfor redigerte vi den bort" god nok grunn? alt man sier kan virke støtende på noen... Men var det oss brukermoderatorer som redigerte den bort, eller var det moderator-is?. Litt vanskelig for meg å svare utfra noen annens moderering en min egen, eller uten å vite hva som som stod i utgangspunktet. Det beste å gjøre er å sende admin mail hvis man er uenig i moderering så sjekker dem det ut. mvh Cat.68 brukermoderator dette er ikke noe som har skjedd. jeg spør om det kan skje? kan dere redigere bort ett innlegg bare fordi noen sier de føler seg støtt av det? la meg dikte opp ett eksempel. jeg sier at jeg synes griser er direkte stygge og lukter pyton! XXX har en kjælegris som hun er veldig glad i. hun vet at Cat.68 er brukermoderator og sender deg derfor en melding der hun forteller om hvor støtt hun føler seg fordi hun har en personlig fobindelse til griser og synes de er vakre og lukter deilig. hun blir lei seg når noen sier stygge ting om griser. hvem har retten her? har jeg lov til å mene hva jeg vil om griser, eller blir innlegget mitt redigert bort fordi noen følte seg støtt over meningen min? Griser? Krangler du om hva griser lukter? Haha Anonymous poster hash: 8d472...c32
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #19 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg forventer svar fra Elin ang. modereringen her inne! Både Moderator-IS og brukermod. burde gå noen runder på hva de skal moderere og hva som bryter reglene Anonymous poster hash: 627bd...474 BM sletter kun det som strider mot regler, eller noe som angriper uten å mene det, så enda noen føler at deres innlegg ikke burde slettes, kan det være flere mennesker som er støtt av utsagnet. BM må også begrunne det om de blir spurt hvorfor de sletter, man kan be Elin sette det opp igjen om grunnen ikke er god nok i dine øyne, så får Elin velge. Anonymous poster hash: 4634f...4e4 unnskyld at jeg blander meg, men det vil jo si at jeg kan rapportere hvilket som helst innlegg til brukermoderatorene og si at jeg føler meg støtt og så blir det slettet? innlegg som ikke bryter regles skal ikke slettes eller redigeres.... Hvis du rapporterer noe så kan ikke vi brukermoderatorer se det da rapporteringer går direkte til moderator-is og til admin. Vi kan slette tråder men ikke kommentere på slettete tråder derfor unngår vi å gjøre det med mindre hi har bedt oss om å slette sin egen tråd. Vi kan også gjemme tråder vi er usikker på, og da kan admin åpne de igjen etter å ha sett på dem. Derfor er det greit at dere klager til admin hvis dere er uenige så kan de åpne dem igjenn hvis det viser seg at vi tatt feil eller mistolket noe. Det mest vanlige fra oss vil være redigering av tråder, og da skal vi skrive grunnen til hvorfor vi redigert og skrive under med nick slik at dere vet hvem som redigert og hvorfor. mvh Cat.68 brukermodetor men er da "xxx følte seg støtt av denne posten, derfor redigerte vi den bort" god nok grunn? alt man sier kan virke støtende på noen... Men var det oss brukermoderatorer som redigerte den bort, eller var det moderator-is?. Litt vanskelig for meg å svare utfra noen annens moderering en min egen, eller uten å vite hva som som stod i utgangspunktet. Det beste å gjøre er å sende admin mail hvis man er uenig i moderering så sjekker dem det ut. mvh Cat.68 brukermoderator dette er ikke noe som har skjedd. jeg spør om det kan skje? kan dere redigere bort ett innlegg bare fordi noen sier de føler seg støtt av det? la meg dikte opp ett eksempel. jeg sier at jeg synes griser er direkte stygge og lukter pyton! XXX har en kjælegris som hun er veldig glad i. hun vet at Cat.68 er brukermoderator og sender deg derfor en melding der hun forteller om hvor støtt hun føler seg fordi hun har en personlig fobindelse til griser og synes de er vakre og lukter deilig. hun blir lei seg når noen sier stygge ting om griser. hvem har retten her? har jeg lov til å mene hva jeg vil om griser, eller blir innlegget mitt redigert bort fordi noen følte seg støtt over meningen min? Griser? Krangler du om hva griser lukter? Haha Anonymous poster hash: 8d472...c32 Du leste det at hun diktet et eksempel eller? Anonymous poster hash: 08819...812
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #20 Skrevet 8. oktober 2013 Det har uten tvil dannet seg "grupper" eller "gjenger", om man vil, her inne. Anonymous poster hash: c9f40...d0e
Cat.68 Skrevet 8. oktober 2013 #21 Skrevet 8. oktober 2013 alt man sier kan virke støtende på dette er ikke noe som har skjedd. jeg spør om det kan skje? kan dere redigere bort ett innlegg bare fordi noen sier de føler seg støtt av det? la meg dikte opp ett eksempel. jeg sier at jeg synes griser er direkte stygge og lukter pyton! XXX har en kjælegris som hun er veldig glad i. hun vet at Cat.68 er brukermoderator og sender deg derfor en melding der hun forteller om hvor støtt hun føler seg fordi hun har en personlig fobindelse til griser og synes de er vakre og lukter deilig. hun blir lei seg når noen sier stygge ting om griser. hvem har retten her? har jeg lov til å mene hva jeg vil om griser, eller blir innlegget mitt redigert bort fordi noen følte seg støtt over meningen min? Nei i det eksemplet du kommer med finnes det ikke noe som strider mot forumsreglene, og derfor ingen grunn til å slette.Jeg skrev aldri at vi konsekvent sletter en tråd hvis hi ønsker det, jeg skrev at " Hovedinnlegger KAN få tråden sin slettet hvis dem ønsker det". Tråden som ble slettet (gjemt) inneholdt klare brudd på forumsreglene og etter rydding var det igjen noen få innlegg.Da var det like greit å fjerne tråden etter HI ønske som dessuten fått den hjelpen hun etterspurte. Dette blir det siste jeg sier i denne saken nå. Ved missnøye over modereringen min ber jeg dere ta det med Elin som da kan sjekke tråden jeg slettet ( gjemte) og da kan ta frem igjenn hvis hun vurderer at jeg gjort en feil. Mvh Cat.68 brukermodetor
skjotta Skrevet 8. oktober 2013 #22 Skrevet 8. oktober 2013 alt man sier kan virke støtende på dette er ikke noe som har skjedd. jeg spør om det kan skje? kan dere redigere bort ett innlegg bare fordi noen sier de føler seg støtt av det? la meg dikte opp ett eksempel. jeg sier at jeg synes griser er direkte stygge og lukter pyton! XXX har en kjælegris som hun er veldig glad i. hun vet at Cat.68 er brukermoderator og sender deg derfor en melding der hun forteller om hvor støtt hun føler seg fordi hun har en personlig fobindelse til griser og synes de er vakre og lukter deilig. hun blir lei seg når noen sier stygge ting om griser. hvem har retten her? har jeg lov til å mene hva jeg vil om griser, eller blir innlegget mitt redigert bort fordi noen følte seg støtt over meningen min? Nei i det eksemplet du kommer med finnes det ikke noe som strider mot forumsreglene, og derfor ingen grunn til å slette.Jeg skrev aldri at vi konsekvent sletter en tråd hvis hi ønsker det, jeg skrev at " Hovedinnlegger KAN få tråden sin slettet hvis dem ønsker det". Tråden som ble slettet (gjemt) inneholdt klare brudd på forumsreglene og etter rydding var det igjen noen få innlegg.Da var det like greit å fjerne tråden etter HI ønske som dessuten fått den hjelpen hun etterspurte. Dette blir det siste jeg sier i denne saken nå. Ved missnøye over modereringen min ber jeg dere ta det med Elin som da kan sjekke tråden jeg slettet ( gjemte) og da kan ta frem igjenn hvis hun vurderer at jeg gjort en feil. Mvh Cat.68 brukermodetor Neida. Det var moderator is som hintet til at reglene skulle hintes slik. Jeg anklager ingen, ønsket bare ett svar :-)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #24 Skrevet 8. oktober 2013 alt man sier kan virke støtende på dette er ikke noe som har skjedd. jeg spør om det kan skje? kan dere redigere bort ett innlegg bare fordi noen sier de føler seg støtt av det? la meg dikte opp ett eksempel. jeg sier at jeg synes griser er direkte stygge og lukter pyton! XXX har en kjælegris som hun er veldig glad i. hun vet at Cat.68 er brukermoderator og sender deg derfor en melding der hun forteller om hvor støtt hun føler seg fordi hun har en personlig fobindelse til griser og synes de er vakre og lukter deilig. hun blir lei seg når noen sier stygge ting om griser. hvem har retten her? har jeg lov til å mene hva jeg vil om griser, eller blir innlegget mitt redigert bort fordi noen følte seg støtt over meningen min? Nei i det eksemplet du kommer med finnes det ikke noe som strider mot forumsreglene, og derfor ingen grunn til å slette.Jeg skrev aldri at vi konsekvent sletter en tråd hvis hi ønsker det, jeg skrev at " Hovedinnlegger KAN få tråden sin slettet hvis dem ønsker det". Tråden som ble slettet (gjemt) inneholdt klare brudd på forumsreglene og etter rydding var det igjen noen få innlegg.Da var det like greit å fjerne tråden etter HI ønske som dessuten fått den hjelpen hun etterspurte. Dette blir det siste jeg sier i denne saken nå. Ved missnøye over modereringen min ber jeg dere ta det med Elin som da kan sjekke tråden jeg slettet ( gjemte) og da kan ta frem igjenn hvis hun vurderer at jeg gjort en feil. Mvh Cat.68 brukermodetor På Ris og Ros skriver du: "Hei, det var jeg som slettet ( gjemte) den, etter eget ønske fra hovedinnlegger. Hovedinnlegger eier en tråd, og har lov å få en tråd slettet hvis dem ønsker det" Stemmer det ikke likevel da? Anonymous poster hash: 627bd...474
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #25 Skrevet 8. oktober 2013 alt man sier kan virke støtende på dette er ikke noe som har skjedd. jeg spør om det kan skje? kan dere redigere bort ett innlegg bare fordi noen sier de føler seg støtt av det? la meg dikte opp ett eksempel. jeg sier at jeg synes griser er direkte stygge og lukter pyton! XXX har en kjælegris som hun er veldig glad i. hun vet at Cat.68 er brukermoderator og sender deg derfor en melding der hun forteller om hvor støtt hun føler seg fordi hun har en personlig fobindelse til griser og synes de er vakre og lukter deilig. hun blir lei seg når noen sier stygge ting om griser. hvem har retten her? har jeg lov til å mene hva jeg vil om griser, eller blir innlegget mitt redigert bort fordi noen følte seg støtt over meningen min? Nei i det eksemplet du kommer med finnes det ikke noe som strider mot forumsreglene, og derfor ingen grunn til å slette.Jeg skrev aldri at vi konsekvent sletter en tråd hvis hi ønsker det, jeg skrev at " Hovedinnlegger KAN få tråden sin slettet hvis dem ønsker det". Tråden som ble slettet (gjemt) inneholdt klare brudd på forumsreglene og etter rydding var det igjen noen få innlegg.Da var det like greit å fjerne tråden etter HI ønske som dessuten fått den hjelpen hun etterspurte. Dette blir det siste jeg sier i denne saken nå. Ved missnøye over modereringen min ber jeg dere ta det med Elin som da kan sjekke tråden jeg slettet ( gjemte) og da kan ta frem igjenn hvis hun vurderer at jeg gjort en feil. Mvh Cat.68 brukermodetor På Ris og Ros skriver du: "Hei, det var jeg som slettet ( gjemte) den, etter eget ønske fra hovedinnlegger. Hovedinnlegger eier en tråd, og har lov å få en tråd slettet hvis dem ønsker det" Stemmer det ikke likevel da? Anonymous poster hash: 627bd...474 Det lurer jeg veldig på også! Anonymous poster hash: 476a7...f13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå