Gå til innhold

Dere med baby på rundt 3 mnd

JessicaDay

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er det natta kl 20. Da sover han til rundt 9 om morgenen. Våken 2 ganger for mat, men sovner med engang igjen. Sover ca en time pr gang på dagtid,  3-4 ganger gjennom dagen, alt ettersom hva vi finner på/er ute på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da mi jente var 3 mnd la hun seg rundt 19 og våkna hver 2-3 time natta igjennom.Sto opp runst 6.30 og etter en time var hun trøtt igjen. Synes hun sov veldig mye på dagtid, hadde mange smådupper,men sov mye lengre når vi gikk tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveld ca 19-20 våkner 01 og 04 for pupp og vil ha morgen kl 06.30 :P står opp så er"n trøtt igjen etter halv time-time:P tar seg små lurer gjennom hele dagen. Litt våken- sover litt:P men er vi på trilletur o.l så sover han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt fast her, men begynner å skimte noen rutiner: 

Våkner 07.15-07.45

Trøtt igjen rundt 09.00 og sover ca. 45 min

Søvnen mellom 11.30 og 15.00 varierer: enten ca. 2 x 30-40 min i sengen, ca. 1,5 time i bæreselen eller 2 timer sammenhengende i sengen

Sover deretter 1 eller 2 x 30-40 min i sengen på ettermiddagen/kvelden.

Legger seg for natten mellom 19.30 og 20.30 og våkner for mat ca. 01 og 04.

Mye småsoving, men hun våkner som regel etter 40 minutter og er umulig å få til å sove igjen. Maten er det ingen rutine på på dagtid, føler hun spiser omtrent hver time når hun er våken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å skimte litt rutiner her også.. Jenta vår sover over natta uten mat ca fra 21- 6.30. Det har hun gjort siden hun var 8 uker. Har prøvd å legge henne tidligere, men da våkner hun i tretida og er sulten. Hun er ikke så veldig sovebaby som storebroren var, men har en lang dupp på 2-3 timer mellom 9-12 engang. Resten av dagen varierer mer. Hvis vi er heldige får vi til en dupp på et par timer på ettermiddagen og, ellers små blir det litt småsoving, alt ettersom hva vi finner på, sover alltid på tur i vogna eller i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har rutinebaby nr. 2 her og ser nå som han er 3,5 mnd helt klare rutiner.

Han sover 19 til 07. Det har han akkurat begynt med. Ingen måltider i dette tidsrommet. Han har sovet natten gjennom uten mat fra to uker gammel.

På dagtid får han mat ca hver 3. Time og har 3 hviler. Er våken ca. 1,5 time før han må sove. En av hvilene er normalt 2-3 timer. De to andre 1- maks 2 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det hørtes jo ut som en drøm busy_bee;) gleder meg til sammenhengende natt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det hørtes jo ut som en drøm busy_bee;) gleder meg til sammenhengende natt ;)

Jeg kan definitivt ikke klage. Storebroren var likedan fra 9-10 uker ca. Men dog noe mer krevende på dagtid (trengte nok nettene for å takle dagene med ham :-)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...