Gå til innhold

Hvor ofte lyver dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte lyver dere og hva lyver dere om?

Jeg vet selv at jeg lyver flere ganger om dagen og da mest om småting som jeg føler får meg til å fremstå som litt bedre enn jeg er. Hva med dere?

Anonymous poster hash: 5b591...157
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig sjelden. 

Har store problemer med å lyve. Får så utrolig dårlig samvittighet, samt at jeg føler det blir for mye å sjonglere; hvem vet hva osv, og at det gjelder å holde tunga rett i munnen i forhold til hva du har sagt til hvem. 

Anonymous poster hash: b2f14...af8
Skrevet

Så og si aldri.

Forteller du ikke ungen din at tegningen var fin og at du godt kan se det er et hus selv om du egentlig ser en krusedull? 

Dropper du ikke å fortelle om sjokoladen du spiste på vei fra jobb når venninnen din spør hva du har spist i dag?

Lyver du ikke om prisen på noe du har kjøpt innimellom?

Er du aldri enig med mannen om at sjefen hans er den dust selv om du egentlig vet det var mannen som tabbet seg ut?

Skrevet

Så og si aldri.

Forteller du ikke ungen din at tegningen var fin og at du godt kan se det er et hus selv om du egentlig ser en krusedull?

Dropper du ikke å fortelle om sjokoladen du spiste på vei fra jobb når venninnen din spør hva du har spist i dag?

Lyver du ikke om prisen på noe du har kjøpt innimellom?

Er du aldri enig med mannen om at sjefen hans er den dust selv om du egentlig vet det var mannen som tabbet seg ut?

Nå liker ikke min gutt å tegne så det problemet har jeg ikke. Men når han først gjør det så synes jeg ærlig talt at tegningene er fine om du tar alder og ferdighetsnivået i betraktning.

Sjokoladen forteller jeg om. Har heller ingen venninner som spør og graver om hva jeg spiser. Og min mann sin sjef er faktisk en bitch. Men han får beskjed av meg at han ofte går over streken fordi han kjefter på henne og ikke er redd for å fortelle henne at hun gjør en dårlig jobb.

Jeg hater å lyge.

Gjest Skofantomet
Skrevet

Så og si aldri. Med mindre det er for å skåne en person for den brutale sannheten selvfølgelig. Er nok derfor jeg ikke er så godt lilt blandt alle og enhver, så burde vel lære meg og ikke være så forbaskade ærlig :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...