Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 som ikke sier hei engang om morgenen. Da er det veldig gøy å levere barnet sitt. Anonymous poster hash: 59cf8...961
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Slutt å kalle de barnejagetanter..så kanskje de smiler til deg Anonymous poster hash: aeb27...b6d
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Kaller de faktisk bare ved navn, men enklere å skrive tanter her inne. Anonymous poster hash: 59cf8...961
☆☆☆ Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Kaller de faktisk bare ved navn, men enklere å skrive tanter her inne. Anonymous poster hash: 59cf8...961 Ansatte krev ikkje særlig meir kaloriar å skrive.. Når det er sagt, eg ser ikkje kvifor det er provoserande. Nei, dei har ikkje noko familiær relasjon til barnet. Det har ikkje eg som sjukepleiar til pasientane heller, men blæs meg ikkje opp om eg blir omtalt som søster. Endret 7. oktober 2013 av ★
Skylander Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 som ikke sier hei engang om morgenen. Da er det veldig gøy å levere barnet sitt. Anonymous poster hash: 59cf8...961 Kjenner den følelsen der altså. Det var ofte slik i barnehagen min gutt gikk i også.
☆☆☆ Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 For å svare på hovudinnlegget; går det an å ta det opp med barnehagen? Seie at det blir trist å levere når ein ikkje blir møtt på ein god måte om morgonen? I dag leverte eg for andre gong sida tilvenninga (eg står for henting til vanlig), synes det var koselig. Vi vart helst på, eg vart spurt om korleis det gjekk ned graviditeten og vi snakka om lisja. Ho vart også møtt på ein fin måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå