Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Hvilke bil har dere? Vi har en av de største stasjonsvognene med svært god plass i baksetene, men likevel tar setet så stor plass at det knapt er plass til en voksen i passasjersetet når bilsetet er montert. Kan det være at setet er feil montert (det var selger som monterte det for oss) eller er dette noe vi bare må leve med i 3-4 år? Anonymous poster hash: d06d3...3bc
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Vi har Volvo V70, helt grei plass foran. Jeg kan fint sitte der, mannen syns det er litt trangt. Skoda superb skal være romslig i baksetet om det skulle være aktuelt å bytte bil. Anonymous poster hash: c8868...53b
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Vi har. Elsker setet, men ja det er stort. Det står bak meg, jeg er 168 og normalt slank, men sitter ikke noe spesielt godt. Veldig bratt i ryggen. Anonymous poster hash: 5f7c6...3d0
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Ford c max, står bak meg, vi kan fremdeles stille setet mitt 10-15 cm bak før jeg treffer bilstolen.. Mannen er 175, jeg er 165. Anonymous poster hash: 7f6b5...51c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå