Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg skal til legen for å be om henvisning til psykolog. Jeg opplevde et overgrep da jeg var barn og har aldri snakka om det og det plager meg. Jeg har kun sagt det til min venninne og hun vil være med til legen. Jeg er så redd jeg ikke får sagt hvorfor jeg er der og hun har sagt hun skal ta over om jeg ikke greier...men jeg er redd legen syns jeg er fjollete som må ha henne med. Noen her som hatt med en venn? Syns legen det var ok? Anonymous poster hash: 22a63...864
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Du skal ikke bry deg med hva legen tenker. Det som er viktig er jo deg. Gjør det som er best for deg. Anonymous poster hash: 3bc89...d09
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg hadde med venninnen min til akkurat det du skal. Gikk kjempefint, og legen hevet ikke et øyebryn. Lykke til! Anonymous poster hash: 64d02...4fa
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Overhodet ikke unormalt, og veldig lurt faktisk!
☆☆☆ Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 Vil tru legen synes det er bra at du tek med deg venninna di til støtte, ikkje fjollete i det heile tatt!