Gå til innhold

Tips til barselgave til verdens beste venninne!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så stolt av min kjære venninne at jeg har ikke ord. Og vil gi hun noe som viser dette :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke så god på sånt, men hadde kanskje kjøpt en kurv med et mammablad, noe snacks og enten et klesplagg og kosebamse/klut eller noe til den lille. Jeg husker jeg fikk en kjempesøt varmeflaske til babyen når jeg fikk min første som ble født på vinteren. Den kom godt med! Og gradene synker jo bare fremover nå :) 

Anonymous poster hash: b75f6...5b4
Skrevet

Svigerinna mi satte forresten veldig stor pris på å få et sånt babyalbum i barselgave, men mulig hun har det fra før? 

Skrevet

Takk, det var en fin ting :) baby har allerede fått litt, men får aldri nok Hihi. Skal til byen idag. Jeg er så kry :):):):)

Skrevet

Svigerinna mi satte forresten veldig stor pris på å få et sånt babyalbum i barselgave, men mulig hun har det fra før?  #2 Anonymous poster hash: b75f6...5b4

Det har hm fra før :/ vil det skal være 90% fokus på hun! og resten på baby. Hun fortjener det virkelig

Skrevet

Gaven kan være så mangt, alt fra ting hun ønsker seg, ting til den lille, eller noe fornuftig.

Jeg ville lagt vekt på et personlig kort dersom du vil formidle noe mer.

Skriv ned hva du føler for henne/hvor stolt du er og hvor mye hun betyr for deg.

:)

Skrevet

Noen gode kremer til henne, eller nye sminkeprodukter? Om du vet hva hun bruker og liker. Eller et par øredobber så hun kan føle seg fin i barseltiden? Skal snart føde selv så tenker bare på hva jeg hadde likt å fått...hehe.. 

Forsatt anonym #2 :P

Skrevet

Jeg har vært så sulten og fysen etter mine fødsler, så jeg baker alltid kanelboller før jeg går på barselbesøk. Til gode venninner, kommer bollene i en kurv med en kul drikkeflaske (blir så tørst når man ammer), kaffekopp med holder til vogna, noen blader, kanskje en lydbok, noen hjemmespa- produkter.

Skrevet

Jeg lærte meg å hekle for 2 dager siden for å lage et luftig og deilig alpakkateppe til babyen til min venninne. Det ligger omsorg i hver eneste maske. Jeg vet at hun kommer til å sette stor pris på denne gaven. :-) 

Anonymous poster hash: 4f9b3...8cf
Skrevet

Jeg har vært så sulten og fysen etter mine fødsler, så jeg baker alltid kanelboller før jeg går på barselbesøk. Til gode venninner, kommer bollene i en kurv med en kul drikkeflaske (blir så tørst når man ammer), kaffekopp med holder til vogna, noen blader, kanskje en lydbok, noen hjemmespa- produkter.

Genialt :) pokker at jeg er så dårlig på å bake!!!!:(

Skrevet

Jeg lærte meg å hekle for 2 dager siden for å lage et luftig og deilig alpakkateppe til babyen til min venninne. Det ligger omsorg i hver eneste maske. Jeg vet at hun kommer til å sette stor pris på denne gaven. :-)

Anonymous poster hash: 4f9b3...8cf

Det høres ut som en flott gave til din venninne :) så flink!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...