ms.Pond Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Sola stråler, det er lunt og godt og jeg er spretten som en ungfole. Snart er det skogtur, etter en koselig familiefrokost. ..... Eller for å si det som det er; regntunge skyer henger nedover åssidene, det er hufsekaldt ute, men tross alt godt og varmt inne. Jeg har endelig sovet i ett en natt, og føler meg noenlunde klar for en ny dag. Kaffen i hånda, så tross alt en god morgen Håper dere får en fin dag!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Håper du får en strålende mandag, mama Her starter uka med et brak på både godt og vondt, så her er det bare å holde tunga rett i munnen og holde ryggen rak frem til kvelden senker sin ro over hjemmet senere. Ser gleden i de små tingene og i kveld blir det sofakos med mannen, stearinlys tent og en god film på tv-skjermen.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Uffda, Hottentott- hvaslags brak var det da? Håper det gikk bra! Her har jentungen hatt fri fra barnehagen, og vi hatt besøk av ei venninne av meg med en datter på samme alder, og de har lekt så fint sammen i flere timer. Deretter fikk jeg meg en god tur med bikkja så jeg fikk lufta hodet litt, og nå sitter jeg bare og venter på leggetid for ungene. Mannen er nemlig i gutteklubb og jeg regjerer stua alene. Gaaaad, som jeg gleder meg til å få ha den helt i fred!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Sykdom som ingen ende vil ta... Mer medisiner og mindre god helse... Men, det blir bra til slutt Deilig med lekebesøk, da blir ungene underholdt og mødrene kan dele sin frustrasjon og slitenhet (er det et ord? det burde være det ihvertfall ) Hvordan er tirsdagen for dere flott damer da? Her startet dagen med en kaffe i favorittkoppen min (elsk på den!) og fullt trassanfall, ikke det at ho mor brydde seg nevneverdig om trassen siden hun var opptatt med kaffien sin Vi ble nå venner til slutt og nå er det jobb frem til kokkehatten blir tredd over hodet på meg. Etter det avslutter vi med svømmetrening i badekaret, det har nemlig blitt det nye store nå... Badering i badekaret, he he
Mamma_til_2 Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 tirsdags morgen med beina på bordet, barna i bhg og skole, mens jeg spiser sjokoladekake og håper arbeidslysten kommer snart
ms.Pond Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2013 tirsdags morgen med beina på bordet, barna i bhg og skole, mens jeg spiser sjokoladekake og håper arbeidslysten kommer snart Det er en god morgen det Omtrent som her Beina på bordet, sjokoladekaffe i koppen, om enn kruttsterk, junior i bhg og ingen grunn til å stresse med arbeidslyst enda. Aaah....
ms.Pond Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2013 Eller jo, forresten.. Jeg må snuse litt rundt på hvordan jeg lager bacalao. Men det kaller jeg ikke jobb, det er bare kos
Mamma_til_2 Skrevet 8. oktober 2013 #8 Skrevet 8. oktober 2013 det er viktig og bruke god tid på og sondere nettet etter en god oppskrift jeg kjenner at jeg ikke kommer til og gidde noe for kl 15.00 da må jeg rydde og styre til mannen kommer hjem 15.30 (jeg jobber best under press) da har jeg shinet huset satt på middag ol og mannen tror jeg har styrt en hel dag :)
ms.Pond Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2013 Man trenger en sånn dag innimellom Her ligger mannen oppe og sover, han våknet med feber og stemme som Barry White i dag. Må innrømme at akkurat stemmen var faktisk litt turn-on Men han skal få sove i dag, stakkar Jeg skal ikke i nærheten av noen jobb før klokka to, så jeg kulern fram til det. Orker ikke rydde hus i dag. Sover så dårlig om natta at man skulle tro jeg var høygravid. Noe jeg da ikke har noen forutsetning for å være. Bare en utrolig natteturner, tydeilgvis.
frk Nilsen Skrevet 8. oktober 2013 #10 Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Brøddeig på hev, har akkurat spist grove vafler til kvelds Har vært på foreldrekaffe i barnehagen og fikk servert grønnsakssuppe som barna hadde laget selv. Trøtt etter å ha blitt vekt av sønn på ville veier i natt, han skulle på do, men var på vei inn i klesskapet Etterpå la han seg til å sove igjen bak døren sin. Måtte ha litt hjelp. Så kom mannen en halvtime etterpå, ikke så stille som han burde.... Endret 8. oktober 2013 av frk Nilsen
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. oktober 2013 #11 Skrevet 8. oktober 2013 Hullo! Ligger og ammer mini i søvn, thai green curry- suppe er i magen og skal straks få selskap av litt lettis og banan med sjokolade. Imorgen tar eldste fri fra bhg igjen og vi skal på shopping med mormor. Laderen til pcn har tatt kvelden, så jeg er uten pc en stund, og iom at jeg hater å skrive fra mobil blir det nok litt labert herifra frem til en ny ligger i postkassa.
LanzaroteJenta Skrevet 9. oktober 2013 #12 Skrevet 9. oktober 2013 Appropos mat... Mama Foodie:Noen tips på hvordan lage en fantastisk ostesouffle?
ms.Pond Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #13 Skrevet 9. oktober 2013 Ostesoufflé? Jeg? Jeg er beæret over spørsmålet, men må dessverre skuffe. Det var kun nylig jeg lærte at en soufflé ikke klarer å holde seg sånn poofy og fin, uansett hvor bra du lager den, noe lenger enn til du begynner å skjære i den. Da synker den sammen okke som. Og jeg ble skuffa, og tenkte jeg aldri ville lage det likevel. Så dessverre, jeg har ingen tips. Det var en her tidligere som var en kløpper på det, men det var nok ikke meg
frk Nilsen Skrevet 10. oktober 2013 #14 Skrevet 10. oktober 2013 Kan dessverre ikke hjelpe jeg heller, har ikke lagd det siden videregående en gang på tidlig 90-tall
LanzaroteJenta Skrevet 10. oktober 2013 #15 Skrevet 10. oktober 2013 No problem. Tenkte bare at det var lurt å spørre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå