Dini Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 God morgen til deg og Er det forresten den samma dama som hadde "huset med det rare i" som synger her?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 God morgen til deg og Er det forresten den samma dama som hadde "huset med det rare i" som synger her? Det er Marianne ja Anonymous poster hash: 25cc8...35d
Dini Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 God morgen til deg og Er det forresten den samma dama som hadde "huset med det rare i" som synger her? Det er Marianne ja Anonymous poster hash: 25cc8...35d Takk for svar, tydelig hun trives med jobben sin
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 God morgen Her er høstferie, og jeg sitter og slapper av med kaffe og venter på at ungene skal våkne opp til nystekte rundstykker Anonymous poster hash: d3fa3...e92
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #7 Skrevet 7. oktober 2013 God morgen Her er høstferie, og jeg sitter og slapper av med kaffe og venter på at ungene skal våkne opp til nystekte rundstykker Anonymous poster hash: d3fa3...e92 Herlig og heldige du Skal snart vekke barnet og så er det barnehage og skole. Kos dere masse!! HI Anonymous poster hash: 25cc8...35d
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 7. oktober 2013 #8 Skrevet 7. oktober 2013 God morgen Vel, har vært morgen siden klokka var 6 her da Her skal unger i bhg snart, og jeg skal se om jeg får på plass resten av flyttelasset vårt :-D Har flyttet i helga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå