Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Gjør vondt i magen å rompa... Men kjennes ikke som rier. Hatt menssmerter å følt en indre uro hele dagen.. Vært greit hele kveld. Men disse tette kynnerene begynte nå kvart over.12. Kanslje fødsel nermer seg?! Anonymous poster hash: e3a5d...60b
<3 2G <3 Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Ring føden. Kan fint være rier. To fødsler, to forskjellige typer rier.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Vil ikke ringe fødwn før evt vannet går eller at jeg får så vondt at jeg ikke er i tvil:) Anonymous poster hash: e3a5d...60b
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg ville ringt for sjekk. Jeg fikk aldri de vonde riene som alle snakker om før jeg måtte presse... Da hadde det vært for sent å reise inn for min del. Anonymous poster hash: f343f...740
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 Gjør vondt i magen å rompa... Men kjennes ikke som rier. Hatt menssmerter å følt en indre uro hele dagen.. Vært greit hele kveld. Men disse tette kynnerene begynte nå kvart over.12. Kanslje fødsel nermer seg?!Anonymous poster hash: e3a5d...60b Har hatt det samme jeg. Men det gikk over etter 8 (!!!) timer. Ble lengre og lengre intervaller etter 2 timer med 3 min mellom. Tror det var modning for min del... Uke 39. Anonymous poster hash: 8a4a9...4e3
Tieran Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 Kan gjerne ringe føden for å rådføre deg, må ikke vente med å ringe til du skal inn Hvordan fødselen din forløper er det vanskelig å forutsi, men ofte så er det jo en pekepinn å se på tidligere fødsler. Dersom dette er førstemann så ville jeg nok sett det an litt til, en times tid kanskje, og sett evt fremgang. Men jeg ser det er mange timer siden du skrev her, kanskje du allerede har fått det lille nurket ditt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå