Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har termin 1 nov, men er satt opp til KS i okt, så blir garantert oktober baby på meg og. :) var veldig 'rart' å lese overskriften her, for da slo det meg at det er faktisk denne mnd jeg og får min lille skatt! :) gleder meg fælt nå!

Da skriver jeg oss opp her :-) Liten gutt født kl 2045 8/10 etter igangsettelse med cytotec (er det slik det skrives?) samme formiddag en uke etter termin. Veide 3440 g, var 37 cm rundt hodet og 50 cm lang. Skikkelig gjennomsnittlig, altså ;-) En foreløpig urolig liten tass som i skrivende stund sover godt i bæresjalet. Er litt kvalm fordi han svelget en del fostervann, og det er jo ikke noe behagelig. Satser på at det bedrer seg om et par dager.

Kan dermed konkludere med at jeg har blitt mamma til 3 gærne gutter ;-) Dette blir livvat!

Da skriver jeg oss opp her :-) Liten gutt født kl 2045 8/10 etter igangsettelse med cytotec (er det slik det skrives?) samme formiddag en uke etter termin. Veide 3440 g, var 37 cm rundt hodet og 50 cm lang. Skikkelig gjennomsnittlig, altså ;-) En foreløpig urolig liten tass som i skrivende stund sover godt i bæresjalet. Er litt kvalm fordi han svelget en del fostervann, og det er jo ikke noe behagelig. Satser på at det bedrer seg om et par dager.

Kan dermed konkludere med at jeg har blitt mamma til 3 gærne gutter ;-) Dette blir livvat!

Artig at du ble den første til å skrive i tråden! :) Gratulerer atter en gang! ♥ Håper jeg kommer etter snart! :)

Artig at du ble den første til å skrive i tråden! :) Gratulerer atter en gang! ♥ Håper jeg kommer etter snart! :)

Takk! Håper det knakker i gang for resten av dere snart også. Utrolig deilig å være ferdig. Særlig siden alt gikk så bra :-) Satser hardt nå på at han ikke blir av den urolige typen. Hadde brødrende Brothers på besøk her i dag, og du og du! Ha ha ha Her blir det nok å henge fingrene i. Det som var morsomt var at selv Minsten (nå mellomste) viste stor interesse for babyen. Han var bare god og skulle kose og holde. Var så fint! Dessverre har samme ettåring mark i rævva, så han sitter jo ikke stille et øyeblikk *he he he*

Takk! Håper det knakker i gang for resten av dere snart også. Utrolig deilig å være ferdig. Særlig siden alt gikk så bra :-) Satser hardt nå på at han ikke blir av den urolige typen. Hadde brødrende Brothers på besøk her i dag, og du og du! Ha ha ha Her blir det nok å henge fingrene i. Det som var morsomt var at selv Minsten (nå mellomste) viste stor interesse for babyen. Han var bare god og skulle kose og holde. Var så fint! Dessverre har samme ettåring mark i rævva, så han sitter jo ikke stille et øyeblikk *he he he*

Gratulerer så mye med gutten!!! Da fikk vi nr. 3 på samme dag  :D

Annonse

Henger meg på her for å dele min fødehistorie, men aller først vil jeg si; Gratulerer! :-)

Jeg fødte ei jente 02.10, en dag etter termin. Fødselen startet med vannavgang kl halv 3 på natta. Ankom sykehuset kl 4 og hadde ikke fått noe rier enda. Riene kom etter hvert og hadde 4 cm åpning kl 0640, fikk plutselig pressetrang og full åpning og jenta ble født kl 0653. 50cm og 3225 gram.

Så nå har jeg blitt tobarnsmor og er i lykkerus! :-)

Henger meg på her for å dele min fødehistorie, men aller først vil jeg si; Gratulerer! :-)

Jeg fødte ei jente 02.10, en dag etter termin. Fødselen startet med vannavgang kl halv 3 på natta. Ankom sykehuset kl 4 og hadde ikke fått noe rier enda. Riene kom etter hvert og hadde 4 cm åpning kl 0640, fikk plutselig pressetrang og full åpning og jenta ble født kl 0653. 50cm og 3225 gram.

Så nå har jeg blitt tobarnsmor og er i lykkerus! :-)

Wow! Kjapt levert! Gratulerer så masse! :)

Gratulerer så mye med gutten!!! Da fikk vi nr. 3 på samme dag  :D

Gratulerer til deg og! :)

Her kom lillegutt til verden 8/10 ved planlagt keisersnitt. Han var 3710 g, 49 cm og 35 rundt hodet. Han er så nydelig:) Så nå er blitt 3 barnsmor til 3 fantastiske gutter:) Minstemann er veldig populær blant storebrødrene:)

Lykke til resten av dere som ikke har fått enda og gratulerer så masse til dere som er vel overstått:)

Her kom lillegutt til verden 8/10 ved planlagt keisersnitt. Han var 3710 g, 49 cm og 35 rundt hodet. Han er så nydelig:) Så nå er blitt 3 barnsmor til 3 fantastiske gutter:) Minstemann er veldig populær blant storebrødrene:)

Lykke til resten av dere som ikke har fått enda og gratulerer så masse til dere som er vel overstått:)

Gratulerer! :)

Lurer på hvem som blir neste kvinne ut! :)

Spennende!

Jeg er så egoistisk at jeg håper det er meg :)

Har panikk siden svigers kommer på besøk etter neste uke. De er fra utlandet. Håper jeg føder tidsnok til at amming går greit og at jeg har fått mulighet til å komme meg på bena etter fødsel.

Håper og det blir deg! :) Nå har du ventet lenge nok!

Annonse

Krysser fingrene!

Er selv 4 dager på overtid nå. -.-

Vel statistikken er på vår side. Alle gravide føder til slutt :) jeg leste også at bare 5 % går mer enn 1 uke over tiden. Så rent statistisk er det 95 % sjanse for at jeg føder før i morgen, eller at du føder de neste 3 dagene.

Min største frykt er at fordi morkaken eldes så får barnet for lite næring og ting bare flater helt ut. Heldigvis er det mye aktivitet i magen, men jeg kommer til å ytre min bekymring på mandag, og setter de meg ikke igang så får de bære meg ut. Jeg har bestemt meg for å stå på krava.

Gratulerer! :)

Takk:)

Lille Johanna kom 2 uker før tid ved igangsettelse den 6 oktober kl 15.54. Hun veide 3560G og var 49 cm. Idag er hun en uke gammel og selvfølgelig syns jeg hun er verdens vakreste baby :)

Gratulerer!!! :)

Lilke Leah kom til verden i går mesten 3 uker før termin:) 3260gr å 47 lang:)

nå takker vi for oss og skal

Prøve og slappe av et par dager på

Hotellet:)

Oioi!!! :) Gratulerer så masse! :) Heldig som er ferdig!!! Kos dere!

Slenger på min fødehistorie her selv om jeg har annonsert dato og tid før. 

Poden kom 12 dager før tiden den 19.september. Vannet gikk 18.september 5:30 på morningen. Dro til sykehuset for kontroll kl 14  og tok ctg i en time.Skulle komme tilbake kl 8 neste morgen for å bli satt i gang om ikke noe skjedde innen da. Men det gjorde det. Riene kom neste natt rundt kl 2 og deretter føltes det bare som en eneste lang ri helt til pressriene kom. Vi ankom sykehuset kl 03:30 med 8 cm og poden var ute kl 06:09. Brukte rett i underkant av 4 1/2 time på fødselen. Og er ganske fornøyd med det til å være førstegangsfødende  :rolleyes: Han var 51 cm og 3632 gram. Til mors store frustrasjon fikk han gulsott og vi måtte bli på barselhotellet i en uke hvor han fikk to lysbehandlinger og utallige blodprøver i helen stakkars. Men nå er han endelig frisk!!

Vår lille gutt kom til verden 16.52 på søndag, 53 cm og 4185 g! I dag har vi kommet oss hjem, og ser frem til å kose oss sammen fremover <3

Gratulerer så masse! :) Kos dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...