Gå til innhold

Er dette dumt av oss å gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til Oslo en langhelg nå i slutten av oktober. Flyttet til bygden nærmere resten av fam nå i sommer og bor hos mine foreldre mens vi pusser opp. Vi bor tett og i kaos m mange meninger ;) kjenner jeg må telle til ti innimellom men så er d bare :)

Nå skal vi tilbake og se igjen litt venner, handle og jeg skal møte gamle kollegaene.

Min bror m fam bor der, men vi vil heller ta noen netter på hotell for å få pusterom for oss selv :)

Hadde dere blitt fornærmet da om dere var min bror m fam? Vi har jevngamle små barn og kommer selvf til å ses i løpet av helgen :)

Anonymous poster hash: c2f61...cb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke blitt fornærmet, bare lettet over å slippe oppvartning og over å beholde privatlivet.

Anonymous poster hash: 7b931...f06

Skrevet

Hadde blitt lettet jeg.

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Jeg hadde sikkert blitt litt skuffet fordi jeg hadde gledet meg til å tilbringe tid med søsteren min (eller broren min om det var det).  Men jeg hadde hatt stor forståelse for at de ønsket å bo på hotell og ha litt tid for seg selv også, så ingen sure miner herfra.

Skrevet

Hadde blitt litt skuffa for jeg elsker, og savner, broren min og familien hans utrolig mye!

Anonymous poster hash: ec840...ea5
Skrevet

Kanskje bittelitt skuffa, men med stor forståelse for at de vil ha litt tid for dykk sjølve :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...