Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Vi skal til Oslo en langhelg nå i slutten av oktober. Flyttet til bygden nærmere resten av fam nå i sommer og bor hos mine foreldre mens vi pusser opp. Vi bor tett og i kaos m mange meninger kjenner jeg må telle til ti innimellom men så er d bare Nå skal vi tilbake og se igjen litt venner, handle og jeg skal møte gamle kollegaene. Min bror m fam bor der, men vi vil heller ta noen netter på hotell for å få pusterom for oss selv Hadde dere blitt fornærmet da om dere var min bror m fam? Vi har jevngamle små barn og kommer selvf til å ses i løpet av helgen Anonymous poster hash: c2f61...cb0
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg hadde ikke blitt fornærmet, bare lettet over å slippe oppvartning og over å beholde privatlivet. Anonymous poster hash: 7b931...f06
Gjest ronja røverdatter Skrevet 6. oktober 2013 #5 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg hadde sikkert blitt litt skuffet fordi jeg hadde gledet meg til å tilbringe tid med søsteren min (eller broren min om det var det). Men jeg hadde hatt stor forståelse for at de ønsket å bo på hotell og ha litt tid for seg selv også, så ingen sure miner herfra.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 Hadde blitt litt skuffa for jeg elsker, og savner, broren min og familien hans utrolig mye! Anonymous poster hash: ec840...ea5
soleia Skrevet 7. oktober 2013 #7 Skrevet 7. oktober 2013 Kanskje bittelitt skuffa, men med stor forståelse for at de vil ha litt tid for dykk sjølve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå