Gå til innhold

Babyrede

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen som syr disse babyredene eller babynest som de kalles? Umulig å finne i noen butikker!

Anonymous poster hash: 747af...128

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du? Jeg har kjøpt en "sovedam" på jollyroom. Søk på sovedam inne på siden så kommer den opp, orker ikke å linke fra mobil :P men vet ikke om det er sånn du mener da :)

Skrevet

Ligger også flere oppskrifter ute på nett om du vil sy selv :)

Skrevet

Moren til venninnen min syr disse! Kjempefine :) Send pm om du vil ha kontaktinfo :)

Skrevet

Moren til venninnen min syr disse! Kjempefine :) Send pm om du vil ha kontaktinfo :)

Vet du hva hun tar for de? Er de ferdigsydde eller kan man bestemme litt farger å sånn selv? :)

Skrevet

Hvor mye hun tar, vet jeg faktisk ikke, men det kan jeg finne ut. Hun kjøper inn stoff hun syns ser artig ut, så hvordan de ser ut varierer fra gang til gang. Tror dermed ikke det er noe problem å få henne til å sy med en spesiell farge. Oppdaterer tråden i morgen :)

Skrevet

Babylatter på facebook. Superfine nest som du selv kan velge fargekombi på. De koster 550 pluss frakt. Jeg elsker mitt :)

Anonymous poster hash: b0443...f31

Skrevet (endret)

Huff.. Jeg må visst trekke seg tilbake utsagnet. Hun har sluttet med å selge disse pga sykdom. Håper du finner et annet sted :)

Endret av minbari
Skrevet

Jeg har en venninne som syr sånne. Søk opp Lykkefabrikken på facebook. De kan man fint bestemme stoff på selv. Pris vet jeg ikke helt. De er veldig søte :)

Anonymous poster hash: 268a5...9b0

Skrevet

Her har babyen ligget oppå en dyne hvor vi har brettet innunder kantene. Superdeilig og prikk lik babynest!

Skrevet

Takk for svar :) da har jeg fått bestilt et :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...