to små prinsesser Skrevet 6. oktober 2013 #1 Del Skrevet 6. oktober 2013 Jenta mi på 9mnd lager så innmari mye ulyder i søvne. Jeg holder på å bli gal enkelte netter! For det meste så er det en "hardsuging-på-smukken-mens-hun-sutrer" lyd. (hvis dere skjønner hva jeg mener...) HVORFOR? Når gikk det over hos dere? Kan jo ikke flytte denne bråkmakeren inn til storesøster når hun holder på slik. Mellom kl 03 og 05 er det så ille at jeg tar henne opp og gir henne en flaske mme slik at vi får noen timer til med søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludviksmamma Skrevet 21. oktober 2013 #2 Del Skrevet 21. oktober 2013 hun drømmer sikkert. hos oss er det over ved at jeg stryker han på kinnet, og sier med rolig stemme "mamma er her og passer på deg".... ulydene kommer av og til, i dyp søvn, derfor jeg regner med det er drømming... om han hører meg, vet jeg ikke, men noe i underbevistheten hans reagerer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 21. oktober 2013 hun drømmer sikkert. hos oss er det over ved at jeg stryker han på kinnet, og sier med rolig stemme "mamma er her og passer på deg".... ulydene kommer av og til, i dyp søvn, derfor jeg regner med det er drømming... om han hører meg, vet jeg ikke, men noe i underbevistheten hans reagerer... Takk for svar. Det har heldigvis blitt bedre, men fremdeles mye lyder da. Håper jeg lærer å sove tyngre snart eller hun stillere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå