Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 http://www.nrk.no/livsstil/slimfit-og-skinny-til-ettaringer-1.11229603 Big deal eller storm i vannglass? Anonymous poster hash: 18e1b...699
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 barn kan vel ikke å lese... [i]Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: 2a89c0ff8bf43885b88cbcd27bb494bc"] 2a89c...4bc [/acronym] [/i]
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 jeg synes ikke de trenger å kalle det disse navnene, men skinnyjeans har vi kjøpt til jentene våre siden de sluttet med bleie. Med pipestilker til ben og ingen hofter blir de ikke akkurat skinny uansett. Vanlige bukser faller av dem. Anonymous poster hash: 7d319...d5c
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 men herrelifreden! Noen barn er spinkle, og noen er kraftigere. Det er vanskelig nok å orientere seg i buksejungelen om barnet ikke er helt gjennomsnittlig! Hvorfor skal ikke buksene kunne merkes med hva slags kropper som passer oppi?? Her har folk helt feil fokus, dette handler ikke om noe tynnhetsideal, dette handler om informasjon!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #5 Skrevet 6. oktober 2013 Kjøper alltid skinnyjeans til sønnen min. Alle andre bukser detter av. Anonymous poster hash: 202ef...aa2
Elsker livet Skrevet 6. oktober 2013 #6 Skrevet 6. oktober 2013 Det er ikke snakk om å merke klærne med hvilken fasong de passer til, men hvilken fason buksa har. En slim fit bukse passer nødvendigvis ikke bare til slanke barn, men er en bukse som sitter tett på kroppen. En loose fit er en bukser som sitter løst nedover. Så slim betyr tettstittende og loose betyr løs. Ser ikke problemet.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #7 Skrevet 6. oktober 2013 Syns det blir for dumt.. Er det ikke bedre å lære barna at alle er forskjellige, og hva buksa blir kalt betyr ingenting.. Vi kan ikke pakke barna inn i bobleplast, og ta vekk alt som kan fortelle de at de er forskjellige.. Jeg kjøper bare skinnyjeans til min tynne tynne gutt, alle andre bukser blir for store, og det ser ut som han er en liten "sagger", og da er skinnyjeans veldig greit. Anonymous poster hash: 944ba...280
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #8 Skrevet 6. oktober 2013 Mulig jeg er litt dum, men jeg har jobbet i klesbutikk i mange år. Og for meg har ikke "slimfit" og "skinnyjeans" betydd bukser for TYNNE FOLK, men at BUKSEMODELLEN er ettersittende Anonymous poster hash: f46ef...d2c
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #9 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg har en 12 åring som er slank som en mynde, 160 lang og med noen pipestilker av noen ben og en slank midje. Aldri verden om den ungen går i en slimfit bukse, liker ikke ha på seg tettsittende klær. Så her går vi etter buksene som er baggy eller loosefit, helst i tommestørrelser for best passform (en loosefit bukse i str 164/170 er jo kjempevid rundt midjen, mens en bukse i str 26 tommer er ganske smal i livet selv om buksa ellers er vid). Ungen står på snowboard og skateboard, kjører bmx og er generelt litt "tøff" og digger den type street wear som er baggy og oversize. Dette har jo ingenting med slank eller ikke å gjøre, det har noe med hvordan buksen sitter. En slim bukse er smal og tettsittende, en loose bukse er vid hele veien, en bootcut har vidde nederst men er smal rundt lårene osv. Helt misforstått at dette har med slankehysteri å gjøre... Anonymous poster hash: 2b9dc...356
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #10 Skrevet 6. oktober 2013 Kan ikke bare alle gå rundt søppelsekker så er det ingen som trenger å bli fornærmet fordi noen bruker skinnyjeans bukser eller ikke? Anonymous poster hash: c84ad...463
*SommerFrisk* Skrevet 6. oktober 2013 #11 Skrevet 6. oktober 2013 Har nevnt det før, og nevner det igjen; er det rart at denne generasjonens mødre er mer stresset, slitne, utmattet og angstfylte enn forgjengerne våre??ALT man skal gidde å ha en mening om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå