Gå til innhold

Leker 1 åring

*oktobergutt 12*

Anbefalte innlegg

Gutten min fyller 1 år om en uke. Han lærte seg å gå for et par uker siden, og etter det så er han ikke lenger så interessert i lekene sine. Skal stort sett gå etter meg og gjøre alt jeg gjør ;)

Bortsett fra klær og praktiske ting... så lurer jeg litt på hva slags leker jeg kan ønske meg til han. Hva leker deres 1åringer med? Noen gode forslag? Duplo Lego og klosser er ikke helt av interesse ennå... bortsett fra å kaste de utover gulvet slik at de lager mest mulig bråk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kjøpte en lekebil til han på 1års dagen. En han kan gå med og sitte på å kjøre, den kan tute, laget lyder når han trykker på ting osv. Han ELSKER den.

Han ikk duplo og diverse tre leker også, men de har han ikke så stor interesse for.

Han ELSKER å kaste ball.

Det finnes jo også aktivitetsbord og andre leker i samme kategori.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte en lekebil til han på 1års dagen. En han kan gå med og sitte på å kjøre, den kan tute, laget lyder når han trykker på ting osv. Han ELSKER den.

Han ikk duplo og diverse tre leker også, men de har han ikke så stor interesse for.

Han ELSKER å kaste ball.

Det finnes jo også aktivitetsbord og andre leker i samme kategori.

Min også elsket å kaste ball og leke med plastringer (kastet og hentet dem)... var det eneste han lekte med i flere mnd. Men fram til han lærte å gå... da mistet han interessen ;) Ja kanskje en gåbil hadde vært noe! Ellers er han veldig opptatt av dyr og har lært seg hva kua, hesten og sauen sier... så tenkte litt på å kjøpe en bondegård hvor dyra lager lyder. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...