Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 slapp av med hetsing av alskens personer her inne. Skulle tro det var bygdedyret som herjet her inne! Anonymous poster hash: 8cdf5...0c0
Gjest novembertretten Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Hva snakker du om? Har ikke moderatorene gjort jobben sin MER enn bra nok i dag?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Hva snakker du om? Har ikke moderatorene gjort jobben sin MER enn bra nok i dag? Jeg tror hun snakker om deg. En mer negativ person er det lenge siden jeg har sett. Anonymous poster hash: 10755...08c
Gjest novembertretten Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Hva snakker du om? Har ikke moderatorene gjort jobben sin MER enn bra nok i dag? Jeg tror hun snakker om deg. En mer negativ person er det lenge siden jeg har sett. Anonymous poster hash: 10755...08c Du kjenner meg godt, skjønner jeg . Er jeg ikke kosemosete nok for deg?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #5 Skrevet 6. oktober 2013 Hæ?Eller må jeg late som jeg skjønner, så jeg ikke blir slettet````===?? Anonymous poster hash: 2a4bc...7c2
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #6 Skrevet 6. oktober 2013 En tråd som har som tema at man ikke skal tråkke på andre. Første som skjer i tråden er at noen blir tråkket på. Strålende det, BIM, strålende. -.- Anonymous poster hash: a63e5...874
Modesty Blaise. Skrevet 6. oktober 2013 #7 Skrevet 6. oktober 2013 Hæ, hvor er logikken her? Har du funnet overskriften på Facebook, fra et fantastisk visdomsord? Denne tråden burde kanskje vært skrevet i pastellfarger, og hatt et stort innslag av hjerter og svaner... Det er det eneste som er logisk sett ut ifra overskriften Og stemmer påstanden din, så har jeg eventuelt dømt meg selv nord og ned for lenge siden.....
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #8 Skrevet 6. oktober 2013 En tråd som har som tema at man ikke skal tråkke på andre. Første som skjer i tråden er at noen blir tråkket på. Strålende det, BIM, strålende. -.- Anonymous poster hash: a63e5...874 Har du mensen eller???? Hvem har blitt tråkka på her??? Nå fins det ikke no annet en kosemosetråder her og enda så er du ikke fornøyd? Anonymous poster hash: 923ee...73f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå